בית חולים השרון פתח היום את שעריו מחדש וחזר לפעילות שגרתית מלאה. צילום דוברות בית החולים

חיטוי קפדני ובקרה עם חומר זרחני: כך חזר בית חולים השרון לשגרה מלאה

במשך חודשיים טיפל בית חולים השרון בחולי קורונה בלבד, ואתמול חזר לשגרה ופתח מחדש את שעריו לכלל הנזקקים לטיפול רפואי ואשפוז. זאת לאחר תהליך חיטוי קפדני

פורסם בתאריך: 18.5.20 11:03

אחרי שבמשך חודשיים תיפקד כבית החולים היחיד בארץ לחולי קורונה בלבד, חזר אתמול (ראשון) בית חולים השרון לשגרה ופתח מחדש את שעריו לכלל הנזקקים לטיפול רפואי ואשפוז. במרכז רבין (בתי החולים השרון ובילינסון) ציינו כי לקראת החזרה לשגרה נעשו בשרון תהליכי טיהור וחיטוי קפדניים על פי סטנדרטים בינלאומיים. בבית החולים מציינים שפעולות החיטוי ותהליך הניקיון התבצעו במשך כשבוע, ולאחר תהליך הניקוי והחיטוי התבצעה בקרה קפדנית באמצעות חומר זרחני על מנת לוודא שבית החולים נקי וסטרילי.
מחלקות ומרפאות בית החולים חוזרות לפעילות רגילה כולל המחלקה לרפואה דחופה (מיון), טיפול נמרץ, חדרי ניתוח, צנתורים ומערך דיאליזה. בבית החולים תישאר מחלקה אחת לטיפול בחולי קורונה במתחם נפרד ומנותק מהמבנים הראשיים של בית החולים השרון וזאת על מנת להמשיך ולתת מענה רפואי לחולים במחלה זו.

בית חולים השרון פתח היום את שעריו מחדש וחזר לפעילות שגרתית מלאה. צילום דוברות בית החולים

ד"ר איתן חבר, מנהל בית חולים השרון, אמר: "לשמחתנו לאור ירידה בתחלואה ובמספר המקרים הקשים במדינת ישראל, בית החולים יכול לחזור ולהפעיל את כל מרפאותיו ומחלקותיו וייתן מענה לכל הבאים בשעריו כבשגרה. המטופלים שמגיעים לבית החולים לאשפוז, לניתוחים, לפרוצדורות רפואיות ולמרפאות יכולים להרגיש בטוחים ולהגיע ללא חשש. אנחנו שמחים שכעת נוכל להמשיך לתת רפואה מצוינת לכלל המטופלים".

הריאות, המשקל, הטעם ותופעות הלוואי של הקורונה: שתי מרפאות במרכז רבין יטפלו במחלימים


ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין, אמר: "מרגע קבלת המשימה ממשרד הבריאות נרתם המרכז הרפואי רבין והתגייס למשימה הלאומית. היום, עם הירידה בתחלואה בישראל, אנו שמחים לחזור לעבודה רפואית במתכונת רגילה. היום, לצד החזרה לשגרה אנחנו מכינים תשתיות בבילינסון בחניון התת קרקעי בו מוקם בימים אלו מתחם ייעודי לחולים קשים ומונשמים בשיתוף פעולה של שירותי בריאות כללית, משרד הבריאות ומשרד הביטחון, שייתן מענה לגל שני במידת הצורך. צוותי בית חולים השרון וצוותי מחלקות פנימיות ריאות ולב חזה בבילינסון צברו ידע רב בטיפול בחולי קורונה וניסיון משמעותי זה יקבל ביטוי במתחם החדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה

    בשעה טובה ומוצלחת בי'ח השרון נפתח, כאחד שמתפלל בבית הכנסת של הבי'ח, האם ניתן גם להגיע להתפלל במקום, בבקשה פרטים ממי שאחראי על התפילות? תודה רבה.

  2. אביטל

    בית חולים מעולה. צוותים מצויינים ומסורים.
    הצילו את חיי אחותי שאושפזה שם אשתקד.
    ד"ר שאול לב וצוותו בטיפול נמרץ כללי, ראויים לשבח!
    כל הכבוד!

  3. מה זה חשוב

    אנשים עומדים עם מסכות דבוקים אחד לשני. החשש שמישהו יעבור אותם בתור גובר על החשש מקורונה. ואם לא חוששים מקורונה, למה שמים מסכה? כי זאת ההנחיה. אבל יש גם הנחיה לשמור על שני מטר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר