בדיקת קורונה. צילום רויטרס
בדיקת קורונה. צילום רויטרס

יום של חדשות טובות: אין נדבקים חדשים בקורונה בפתח תקוה

עלייה במספר המחלימים וירידה במספר החולים בפועל. בראש העין נדבקו שלושה תושבים נוספים מתחילת השבוע, גם באלעד יש נדבקים חדשים אחרי תקופה ארוכה בה לא היו

פורסם בתאריך: 20.5.20 18:15

על פי נתונים מעודכנים שפורסמו הבוקר, יום רביעי, מספר הנדבקים בפתח תקווה עומד על 297 תושבים. מספר זהה לאתמול יום שלישי. עד כה נפטרו חמישה חולים בפתח תקוה. מספר המחלימים בעיר עומד על 249. מספר החולים בפועל עומד על 43 לעומת 45 אתמול. 69 תושבים נמצאים כיום בבידוד. בסך הכל נכנסו לבידוד עד עתה 4,658 תושבים.
בראש העין חלו עד עתה בקורונה 58 תושבים, עליה של שלושה נדבקים מיום ראשון, אז עמד מספר החולים על 55. מספר המחלימים עומד על 36, עליה של מחלים אחד. מספר החולים בפועל בעיר עומד על 20. שני תושבים מהעיר נפטרו מהקורונה. היום יש בבידוד פעיל בעיר 22 תושבים ועד כה נכנסו לבידוד 1,494 תושבים.
באלעד חלו עד עתה 389 תושבים, עליה של שני נדבקים, אחרי תקופה ארוכה שלא היו נדבקים חדשים. מספר המחלימים עומד על 351, עליה של שמונה מחלימים מיום שלישי. בפועל כיום יש בעיר 38 חולים לעומת 44 אתמול. כיום נמצאים בבידוד 21 תושבים. בסך הכל נכנסו לבידוד עד עתה 791 תושבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    התוצאות מתייחסות רק לאלו שנבדקו, אבל ברור שסטטיסטית יש עוד הרבה חולים סמויים פסיביים ללא תסמינים שמסתובבים בינינו ושהם מדביקים ואנחנו לא יודעים עליהם . כך שצריך לקחת את התוצאות בערבון מוגבל, ובפרט שבתי הספר, מסעדות ואולמי אירועי נפתחו וקיימת דרישה לפתוח את בתי הכנסת .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר