גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג
גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

שלושה גני ילדים נסגרו בגלל חשיפה לחולי קורונה, חולה קורונה גם באגף הרווחה

בגן חינוך מיוחד באם המושבות ובשלושה גנים של רשת פרי מגדים התגלו חולי קורונה, כל הילדים ואנשי הצוות נכנסו לבידוד ויבצעו בדיקות. חולה הקורונה מאגף הרווחה היה גם בבית החם ביוספטל

פורסם בתאריך: 1.7.20 08:22

ראש העירייה, רמי גרינברג, הודיע אתמול בערב (שלישי) שסייעת בגן של חינוך מיוחד – גן מודיעין ברחוב איסר הראל 4 באם המושבות, נמצאה חיובית לקורונה ולכן על כל הילדים והצוות להכנס לבידוד, לבצע בדיקות קורונה, ולעדכן את הנהלת הגן בתוצאות. האחים והאחיות של ילדי הגן לא יכולים ללכת למוסדות חינוך.
מוקדם יותר פרסם גרינברג כי חולה מאומתת התגלתה גם בגנים של רשת פרי מגדים – גן חנה במנחת שלמה וגן יעל ברחוב צפת. גנים אלה נסגרים מהבוקר (רביעי) ועד הודעה חדשה. גם במקרה זה כל ילדי הגנים ואנשי הצוות חייבים להכנס לבידוד ולבצע בדיקות. האחים והאחיות של הילדים מהגנים האלה, לא יכולים ללכת למוסדות חינוך שלהם בכדי למנוע הדבקה. יצוין כי גני החינוך המיוחד ממשיכים לפעול, חלקם עד ה-30.7 וחלקם עד ה-14.8. בגנים אחרים מתקיימים הגנים של החופש הגדול.

בנוסף, ביום שני התגלה חולה מאומת במחלקת נוער של אגף הרווחה בקומה 9 ברחוב שפיגל, לאור כך המחלקה נסגרה ליום אחד ועברה חיטוי, העובדים שבאו במגע עם אותו עובד נכנסו לבידוד, שאר העובדים חזרו במדורג לעבודה. גם עובדי בית חם ביוספטל שהיו במגע עם אותו עובד התבקשו להיכנס לבידוד והמקום נסגר ועבר חיטוי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר