בית ספר אמיר צילום זאב שטרן
בית ספר אמיר צילום זאב שטרן

מדריכה בבית הספר של החופש הגדול נדבקה בקורונה, תלמידים ואנשי צוות צריכים להיכנס לבידוד

קודם לכן פורסם שמאמן קט רגל שאימן מספר פעמים בשלושה בתי ספר יסודיים בעיר נדבק בקורונה. גם שני תלמידים שנבחנו בבגרות באנגלית נדבקו. נסגרו גנים ואובחן גם מורה בצוות ניהול

פורסם בתאריך: 16.7.20 08:46

עדכון אחרון: 16.7.20 17:12

# בבית ספר של החופש הגדול של בית ספר אמיר, אומתה אחת המדריכות כחולת קורונה. היא הייתה בבית הספר בפעם האחרונה ב-12.7. ראש העירייה רמי גרינברג הודיע כי לפי בדיקה שבוצעה, אלו ההנחיות: תלמידי כיתה ב' של המורה ע' מחויבים בבידוד עד ל-23.7 כולל. כיתות ד – ילדים שנכחו בבית הספר ביום ראשון ה-12.7 מחויבים בבידוד עד 26.7 כולל. כך גם אנשי הצוות הרלבנטיים. כל מי שנכנס לבידוד צריך לפנות לרופא משפחה לבקש לבצע בדיקת קורונה במידה וקיימים אצלו תסמינים. אחים ואחיות של ילדים שבבידוד יוכלו להגיע למוסדות חינוך אחרים רק שלושה ימים מרגע שבן המשפחה נכנס לבידוד, במידה והם מבודדים ממנו בתוך הבית וכמובן בתנאי שלא גילו תסמינים או שנמצאו חיובי לנגיף.

# תלמיד ותלמידה מתיכון ברנר נמצאו חיובים לקורונה. התלמידים, אחד מכיתה י"ב והשניייה מכיתה י"א, השתתפו בשבוע שעבר בבחינת הבגרות באנגלית. התלמיד נבחן ב-7.7 בחדר מספר 36 והתלמידים ששהו איתו בחדר הבחינה קיבלו הודעה שעליהם להיכנס לבידוד עד ה-21.7.202. התלמידה נבחנה ב-8.7.2020 בחדר מספר 36 והתלמידים ששהו איתה בחדר קיבלו הודעה שעליהם להיכנס לבידוד עד ה- 22.7.2020. על התלמידים ששהו איתם להיבדק בדיקת קורונה.

# גם מורה בצוות הניהול של בית ספר של החופש הגדול ביצחק נבון נמצא מאומת כחולה קורונה. המורה היה בפעם האחרונה בבית הספר ב-9.7. בהודעה שהוציא ראש העירייה רמי גרינברג הוא ציין שבית הספר ייסגר כולו לאור העובדה כי אותו מורה היה באינטראקציה בכל בית הספר מתוקף תפקידו. בהודעה נכתב התלמידים בכיתה שבה ילדים מכיתה ג-1 ו- ג-4, וכן צוות המורים, צרכים להכנס לבידוד עד 23.7 כולל, לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את בית הספר בתוצאות". עוד הוא ציין שאחים ואחיות של ילדים שנכנסים לבידוד לא רשאים להגיע למוסדות חינוך אחרים.

# עוד הודיע גרינברג שמאמן חוג הקט רגל בבתי הספר יצחק נבון, נעמי שמר ואריק איינשטיין אומת כחולה קורונה. המאמן אימן בחוגים בפעם האחרונה ב-9.7 בשבוע שעבר. לפי ההודעה הוא אימן בשבוע שעבר ביום שני וחמישי בשעות 14:00-15:30 בבית ספר יצחק נבון. ביום שלישי שעבר בשעות  15:00-17:30 וגם ביום חמישי שעבר בשעות 16:00-18:30 בבית ספר אריק איינשטיין.

בבית ספר נעמי שמר הוא אימן בימים ראשון ורביעי בשעות 14:00 עד 18:15. תלמידי החוגים שהשתתפו במועדים הנ"ל בחוג, מחוייבים בבידוד 14 יום מיום המפגש האחרון עם המאמן, כולל. כמו כן עליהם לבצע בדיקות ולעדכן את בית הספר שלהם. אחים ואחיות של ילדים שנכנסים לבידוד, לא רשאים להכנס למוסדות חינוך.

# מוסדות חינוך נוספים נסגרו אתמול: בגן "יחד" ברחוב משורר 11 בהדר גנים, אומתה סייעת כחולת קורונה והיא הייתה במתחם ב-12.7 בפעם האחרונה. בהודעה שפרסם גרינברג נכתב שבאשכול שישה גני ילדים: פז, אמבר, גרנית, ורדית, רובין, גוייבה. הגנים פז, אמבר ו-ורדית, ייסגרו, ילדי הגנים האלה והצוות יכנסו לבידוד, יבצעו בדיקות קורונה ויעדכנו את הנהלת הגנים והעירייה. אחים ואחיות של ילדי הגנים שנסגרים אינם רשאים להגיע למוסדות חינוך.

# גם בבית ספר הדר בכפר גנים נמצא ילד חולה קורונה בקבוצת הגילאים של כיתות ג'-ד' ועל פי הודעת גרינברג הילד היה בבית הספר בפעם האחרונה ב-5.7 ולכן כיתות ג'-ד' יפסיקו את הפעילות ולא יגיעו לבית הספר. התלמידים יבצעו בדיקות קורונה ויכנסו לבידוד עד ל-19.7. אחים ואחיות של מי שנכנס לבידוד לא רשאים להגיע למוסדות חינוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר