היגור וידאל. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
היגור וידאל. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

התקווה של הפועל: הקשר הברזילאי היגור וידאל חתם בקבוצה (וידאו)

הכחולים השלימו היום את הרכש הזר השני בחלון ההעברות, אחרי שהשחקן בן ה-23, ששיחק בעונה האחרונה בז'לגיריס וילנה בליטא, הצטרף רשמית. השחקן נמצא בבידוד של 14 ימים

פורסם בתאריך: 10.8.20 11:41

הפועל פתח תקוה השלימה הבוקר (שני) את החתמת הזר השני שלה בחלון ההעברות הנוכחי, כשהחתימה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת את הקשר הברזילאי היגור וידאל בן ה-23 (1.73 מטרים). וידאל, ששיחק בעונה האחרונה בז'לגיריס קובנה הליטאית, נחת שלשום בישראל וחתם הבוקר על חוזהו במועדון. הוא ישהה עוד 12 ימים בבידוד עד שיוכל להתחיל בפעילות בקבוצה. הוא מצטרף לחלוץ קוואמה קאריקארי, שחתם מוקדם יותר הקיץ במועדון.

צפו בביצועיו של וידאל מהליגה היוונית:

במועדון היו שבעי רצון מההחתמה של הברזילאי, ומאמינים כי יהיה אחד השחקנים הבולטים של הקבוצה העונה. וידאל גדל במחלקת הנוער של פראנה הברזילאית, ובגיל 20 עבר לליגה הראשונה ביוון, לקבוצת פאס ג'יאנינה. בשלוש עונות ביוון רשם 48 הופעות, בהן כבש שלושה שערים. בשנה האחרונה שיחק במוליכת הליגה הליטאית, ז'לגיריס  וילנה, במדיה רשם 11 הופעות, חמש מהן בהרכב ושש כמחליף, ללא שערים.

הערב (שני, 20:00, ראש הזהב) תארח הפועל את הפועל עפולה במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, אחרי הניצחון 0:1 ביום חמישי על מ.ס כפר קאסם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר