שגיא דרור. צילום: עזרא לוי
שגיא דרור. צילום: עזרא לוי

דרור, כוכב ודניאל מועמדים להפועל פתח תקוה

קשרי הפועל כפר סבא, נס ציונה והפועל חדרה בעונה האחרונה קיבלו פניות מהמועדון. כוונה לצרף שחקן זר שלישי

פורסם בתאריך: 17.8.20 11:53

בהפועל פתח תקוה ממשיכים לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה, כאשר עד לפתיחת משחקי הליגה נותרו עוד פחות משבועיים. אחרי שצירפה במוצאי שבת את גל צרויה, ל"ספורט מלאבס" נודע כי במועדון פנו לשני אקסים נוספים – שגיא דרור ודור כוכב, בניסיון להשיב לפחות אחד מהם למדים הכחולים.

שגיא דרור עזב את הפועל בקיץ שעבר כשחתם בהפועל חדרה, בה התקשה לקבל הזדמנויות ממשיות וממנה עבר להפועל כפר סבא. דרור, שכבש שני שערים במשחקי גביע הטוטו של הירוקים בשבועות האחרונים, אינו נמצא בתכניות המקצועיות של עמיר תורג'מן, ואם יירד לבסוף ללאומית העדיפות הראשונה שלו תהיה להגיע להפועל. יש לציין שהפועל גילתה עניין בדרור כבר בחלון ההעברות בינואר.

מועמד נוסף הוא דור כוכב, שהחל את העונה שעברה בבני יהודה ועבר בינואר לנס ציונה, כאשר כבש שלושה שערים בסך הכל בעונה שעברה. כוכב שיחק בהפועל בעונתה האחרונה בליגת העל -2014/15, אז כבש שני שערים. הקשר מעוניין לחזור ללבוש את המדים הכחולים, כאשר החלטה בעניינו צפויה להתקבל בימים הקרובים.

קשר נוסף אליו פנו בהפועל הוא סולומון דניאל, ששיחק בהפועל חדרה בעונה שעברה אך שוחרר. דניאל מכוון לקבוצה בליגת העל, אך במידה ויירד ללאומית הוא עשוי להגיע להפועל. פרט לחיזוק הישראלי, בהפועל מעוניינים לצרף גם שחקן זר שלישי, אחרי החתמתם של קוואמה קאריקארי והיגור וידאל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר