בדי היוטה על הגדרות בסירקין
בדי היוטה על הגדרות בסירקין

עם בדי יוטה וסגל מלא: הפועל פתח תקוה חזרה להתאמן אחרי חודש

הכחולים חזרו מפגרת הסגר השני וערכו אימון בסגל מלא. שגיא דרור עדיין על הכוונת. "אושר עילאי לחזור, השתגעתי בבית ואני בטוח שגם השחקנים", אמר המאמן מסאי דגו

פורסם בתאריך: 18.10.20 11:48

אחרי למעלה מחודש, חזרה היום (ראשון) הפועל פתח תקוה להתאמן, לקראת חזרת הליגה הלאומית בעוד כשבועיים. במהלך הפגרה הכפויה ערכו במועדון שינויים במתחם סירקין, שכוללים בדי יוטה על הגדרות החיצוניים לבקשת הצוות המקצועי, סמל הפועל גדול שצויר על הרחבה במרכז המתחם ושיפוצים בחדרי המתחם.

סמל המועדון במרכז המתחם

סמל המועדון במרכז המתחם

בצד המקצועי, ערכה הקבוצה אימון בסגל מלא, כולל בלם הרכש צליל נחמיה והקשר אביב סלם שהתאושש מהפציעה ממנה סבל. לקראת חזרת המשחקים בליגה הלאומית בתחילת נובמבר, יפתח בקרוב חלון ההעברות בן עשרה ימים, במהלכו הפועל תנסה להשלים סוף סוף את צירופו של שגיא דרור מהפועל כפר סבא, כמו גם של מגן ימני, עמדה שנותרה ללא שחקן טבעי אחרי שחרורו של בן סיטלקול.

המאמן מסאי דגו נשמע נרגש לחזור לשגרת האימונים: "זה אושר עילאי, השתגעתי בבית ואני בטוח שגם השחקנים, כי ראינו את זה באימון. היה אימון טוב ואני רק מקווה שלא נכנס לסגר שלישי, כי זה ירסק את המדינה וגם אותנו. ברגע ששוברים את השגרה פעמיים זה מאוד קשה. ההפסקות האלה משמעותיות מאוד, ואנחנו מגיעים לפתיחת האימונים עכשיו כמו לתחילת העונה. בנינו תכנית שהיא מאפס, ואני רק מקווה שנצליח לקיים עוד שני משחקי אימון לפני המשחק מול הפועל רמת גן. נעבוד הכי קשה שיש ואני מקווה שנגיע מוכנים לפחות כמו שהגענו אחרי הסגר הראשון".

השחקנים באימון הבוקר

השחקנים באימון הבוקר

על התקופה הלא טובה של הקבוצה לפני הסגר, שכללה גם שלושה הפסדים רצופים, אמר המאמן: "התוצאות והיכולת, חוץ מפרקי זמן טובים בכמה משחקים, לא היו כמו שציפיתי. היינו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים חדשים שהצטרפו ולא היו בכושר. רצינו להכניס אותם לאט לאט לעניינים אבל אז הגיע הסגר השני. אני מאמין בסגל ואני מקווה שנבוא כמה שיותר מוכנים, כי השארנו יותר מדי נקודות בתקופה לפני הסגר. לגבי חיזוק, כל מאמן תמיד רוצה להתחזק, אבל יש לנו סגל טוב, יש לנו שחקנים שייקח להם זמן להכנס לכושר. זה גם עניין של תקציב, אני יודע איפה אני נמצא, אין פה בעלים ששופך כסף, אבל אנחנו צריכים מגן ימני ועוד שחקן התקפה שייתן כמות נאה של שערים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר