טבלת רמת הסיכון בשכונות בפתח תקוה באדיבות חברת פוינטס

מפת הקורונה בפתח תקוה: עליה ברמת הסיכון להידבקות במספר שכונות

מספר החולים הפעילים בעיר עלה מאתמול. מלאבס מביא גם השבוע את המפה האינטראקטיבית המלמדת מה מצב הקורונה ומהי רמת הסיכון בכל שכונה בעיר

פורסם בתאריך: 9.11.20 18:16

מספר הנדבקים בקורונה בפתח תקוה מתחילת המגפה עומד היום (שני) על 7,952 לעומת 7,937 אתמול, יום ראשון. מספר החולים הפעילים עומד על 185 לעומת 182 בראשון. בשבעת הימים האחרונים התגלו בעיר 80 נדבקים חדשים. מספר הבדיקות בפרק זמן זה היה 6,789. מספר החולים הפעילים ל-10,000 עלה ל-8.

מספר הנדבקים בארץ עומד הבוקר על 319,515. מספר החולים הפעילים עומד על 8,219, מהם 337 במצב קשה. מספר המונשמים הוא 144. מספר הנפטרים עד עתה הוא 2,674.

קיראו גם:

96 נדבקים חדשים בשבוע: בדיקות קורונה יתקיימו השבוע בפתח תקוה ללא צורך בהפנייה

"המחלה הארורה לקחה אותו בתוך 20 יום". מת מקורונה אביחיל אחרק

"המוות עובר לך בראש". סיוון אור-לב, אם יחידנית שחלתה בקורונה, מדברת על הימים הקשים

# # #

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברה, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון ישנו גידול קטן בכמות החולים הפעילים לעשרת אלפים תושבים בעיר", מציינת בן חיים. "הגידול יכול לנבוע מכמות הבדיקות שעלתה וכתוצאה מכך כמות החולים החדשים והפעילים בעיר. אחוז הבדיקות החיוביות נשאר דומה לשבוע שעבר ועומד על כ-1.2%".
יש מקומות שבהם ניתן לראות שינוי?
"כהמשך המגמה של השבוע שעבר ניתן לזהות גידול בסיכון להתפרצות בשכונות השונות בעיר – מרכז העיר מדורגת כיום במדד סיכון 2-3. כך גם שכונות גני הדר והדר גנים ששבוע שעבר דורגו ברמת סיכון 1-2. ניתן לזהות גם גידול קטן בתחלואה בשכונת כפר גנים ג' ואם המושבות שבשבוע שעבר דורגו ברמת סיכון נמוכה מאוד (1) וכיום ישנה עליה לרמת סיכון נמוכה (2)".

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בפתח תקווה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 1 ו-2, להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר. אלו הנתונים:

רמה 1: שעריה, קרית חזני, יוספטל, אחדות, תקומה, קרית מטלון, נווה עוז, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, נווה גן. שיכון מפ"ם, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון. רמת סיב פסגות הדר, קרית הרב סלומון, קריית דוד אלעזר, קרית אלון, נווה גנים, כפר אברהם, בת גנים, בר יהודה, בילינסון.

רמה 2: מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, קרול, מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, עמישב, עין גנים, השוק, מחנה יהודה, כפר גנים א', כפר גנים ג' מזרח, רמת ורבר, הדר המושבות, אם המושבות הותיקה, אם המושבות החדשה, שיפר, נווה עוז החדשה, נווה דקלים, מרכז העיר וולפסון אחד העם, כפר גנים ג'.

רמה 3: מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, מרכז העיר רמב"ם הס, כפר גנים ב', מרכז העיר דרום סלנט פינס, התחנה המרכזית, הדר גנים, גני הדר.

מפת רמת הסיכון בשכונות בפתח תקוה באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר