אביחיל אחרק ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

"המחלה הארורה לקחה אותו בתוך 20 יום". מת מקורונה אביחיל אחרק

אחרק ז"ל נפטר מקורונה בגיל 62 ואמש הובא למנוחות. "אנחנו לא יודעים ממה הוא נדבק. אבא היה נכה צה"ל שלא יצא מהבית, הוא היה אדם בריא", אמרה בכאב הבת הילה. האח, רזיאל אחרק: "אחי היקר והאהוב היה בריא לחלוטין"

פורסם בתאריך: 8.11.20 10:20

בראש העין הובא אמש (מוצאי שבת) למנוחות אביחיל אחרק ז"ל, שנפטר בגיל 62 מקורונה. אחרק ז"ל, היה אדם בריא ללא מחלות רקע. הוא נדבק בקורונה לפני כעשרים יום. "לקח שלושה שבועות מהרגע שהוא חלה ועד הרגע שהוא נפטר", אמרה הבוקר בכאב הבת הילה. "אנחנו לא יודעים ממה הוא נדבק. אבא היה נכה צה"ל שלא יצא מהבית, הוא היה אדם בריא ולצערי, הוא לא זכה לראות נכדים".

הילה מספרת על התקופה בה היה אביה חולה: "התחילו אצלו קשיי נשימה, הוא עשה בדיקת קורונה והתגלה חיובי. בדקו לו את הסיטורציה בדם והיא היתה מתחת ל-95 ולכן הוא אושפז בבית החולים בילינסון. במשך ארבעה ימים הוא קיבל טיפול של קורונה והיה נראה שיש התקדמות ואז פתאום החלה הדרדרות במצבו. למעשה, שבוע לאחר שהוא אושפז הוא הורדם והונשם. הייתה הדרדרות מהירה".
ביקרתם אותו בבית החולים?
"כן. ביקרנו אותו כשהוא היה במחלקת הקורונה בשבוע הראשון. הוא הגיע לבית החולים ביום שישי, בשבת לאחר מכן הוא הורדם והונשם. גם כשהוא היה מורדם ומונשם הגענו לבקר אותו ונראה היה שיש התקדמות. בהמשך המצב היה סטאטי ולא היה שיפור וביום חמישי בערב הודיעו לנו שאלו שעותיו האחרונות. 24 שעות לאחר כניסת שבת הוא נפטר. הוא היה אדם בריא, לא היו לו מחלות והוא היה איש טוב, הוא לא זלזל ולא יצא מהבית".
איך מתמודדים עם זה?
"שאלה מצוינת אבל אין תשובה. אנחנו בשלב שאנחנו בעיקר מעכלים את זה. זה מאוד קשה והמסר הוא ששום דבר לא מבטיח שאנשים לא ידבקו, זה יכול לפגוש אותך בכל מקום ולא משנה כמה אתה בריא, ולכן צריך לשמור ולהישמר".
אחרק השאיר אחריו שלושה ילדים, ושישה אחים. ביניהם רזיאל אחרק, סגן ראש עיריית ראש העין לשעבר, וצופית, מורה בבית הספר עין גנים בפתח תקוה.
בפוסט שפרסם האח רזיאל הוא כתב: "אחי היקר והאהוב. הוא רק בן 62. ללא מחלות רקע, אח בריא לחלוטין. קורונה, המחלה הארורה לקחה אותו מאיתנו בתוך 20 יום. התאשפז ב-16/10/2020 ועזב אותנו ב-6/11/2020. זה מטורף, הזוי, לא ניתן לעיכול".

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר.

    אני משתתף בצער המשפחה של אביחיל אחרק שנפטר ממחלת הקורונה, מנוחתו עדן ותהי'יה מליץ יושר למשפחתיך ולעם ישראל, שלא תדעו יותר צער, ת. נ. צ . ב .ה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר