אבי יחיאל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
אבי יחיאל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אבי יחיאל בראיון: "מאוכזב מפתיחת העונה, מאמין שדגו יכול להוציא את הפועל פ"ת מהמצב הזה"

בעיצומו של אחד המשברים הקשים שידעה הפועל פתח תקוה בשנים האחרונות, המנכ"ל מדבר על ההחלטה להשאיר את המאמן ("לפעמים לא לעשות שינוי זה הדבר הכי נכון"), העזיבה של ניב טל ("לפעמים יש חילוקי דעות, ניב יקר לי באופן אישי") ושולח מסר לשחקנים ("אי אפשר להכנס למצבי רוח היסטריים או לדכדוך")

פורסם בתאריך: 12.11.20 12:52

ימים לא פשוטים עוברים על אנשי הפועל פתח תקוה, נוכח המשבר הקשה שפוקד את הקבוצה בפתיחת העונה. שרשרת ההפסדים במחזורים האחרונים הולידו ביקורת רבה בתוך המועדון ובקרב האוהדים על תפקודו של המאמן מסאי דגו, וגם המתח בתוך המועדון עלה, כאשר דגו והמנהל הספורטיבי לשעבר ניב טל ניהלו ויכוח סוער במשרדי המועדון בשבוע שעבר. מי שנדרש לקבל את ההחלטות במצב הזה הוא המנכ"ל אבי יחיאל, שמתייחס למצב הלא פשוט של הקבוצה בראיון ל"ספורט מלאבס".

"קשה לקבל עכשיו החלטות ארוכות טווח, אנחנו צריכים לראות שיש שיפור ביכולת ובתוצאות של הקבוצה", התייחס יחיאל להחלטה להשאיר בשלב זה את דגו על הקווים. "מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לצוות אנחנו נעשה. אני מאוד מאמין שמסאי דגו יכול להוציא אותנו מהמצב הזה, זה כבר קרה בעבר איתו בהפועל פתח תקוה בעונת הפירוק ועכשיו הזמן לראות את זה בשטח. צירפנו הרבה שחקנים חדשים העונה, ועכשיו הזמן לתת להם להתלכד ולהכיר טוב יותר אחד את השני. לפעמים לא לעשות שינוי זה הדבר הכי נכון. צירפנו 15-16 שחקנים חדשים והכל היה תוך כדי תנועה ופגרת קורונה, ועכשיו צריך לעבוד על הליקויים ברמה המקצועית. אנחנו עובדים מאוד קשה כדי להבין איפה הנקודות שיכולות לשפר אותנו".

הציפיות מהקבוצה העונה היו גבוהות, בטח לאור השינויים הרבים שנעשו בסגל וסכום הכסף המכובד שהשקיעו האוהדים בקבוצה. עד כמה האכזבה גדולה כרגע?
"אין ספק שציפינו להתחיל את העונה הרבה יותר טוב. ידענו גם שבנינו קבוצה חדשה והציפיות היו יותר גבוהות מאשר ארבע נקודות בשבעה משחקים. אנחנו מאוכזבים אבל צריכים לעבוד ולקבל החלטות והשחקנים צריכים לשחק על המגרש. אנחנו עוסקים בספורט ויש בספורט גם מצבים כאלה ואפילו קשים יותר. כולנו צריכים לדעת להתמודד, במיוחד השחקנים שצריכים להופיע ולהוציא מעצמם את המיטב. אני משתדל להתעסק פחות בכמה אני מאוכזב, אלא מנסה להיות יותר אופטימי ואופרטיבי".

גל צרויה ורם לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

גל צרויה ורם לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

החלטה משמעותית שקיבל יחיאל ארעה בסוף השבוע, עם ההחלטה להזיז את המנהל הספורטיבי ניב טל מקבוצת הבוגרים אל מחלקת הנוער. טל עצמו סירב לתפקיד החדש שהוצע לו והחליט לעזוב את המועדון. "אני מכבד את ההחלטה שלו", אומר יחיאל. "ניב עשה עבודה חשובה בעמותה ובמועדון, הוא איש של יוזמה וצריך לזכור שיש לו חלק גדול בזה שבכלל יש הפועל פתח תקוה עכשיו. זה נכון שיש חילוקי דעות ולפעמים דברים כאלו קורים. ניב יקר לי באופן אישי, היה בינינו חיבור מוצלח וטוב וקיבלתי ממנו את כל העזרה שאני צריך עם הכניסה לתפקיד".

בהפועל מנסים להרים את השחקנים מהמצב אליו נקלעו, ולכן החל לאחרונה לעבוד במועדון שחקן הכדורסל לשעבר ליאור ליפשיץ, אשר משמש כיום כיועץ מנטלי. "בסופו של דבר זה הזמן של השחקנים לקום ולהתחזק ולהראות את מה שאנחנו יודעים שיש להם", אומר המנכ"ל. "כשאני רואה אותם באימון אני לא רואה דיכאון, אלא אנשים שמתאמנים ורוצים וכל אחד מהם צריך למצוא את הכוחות שלו בימים כאלו. זה בסדר לקחת אחריות ולהרגיש מאוכזב אבל צריך לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות, כי יש עוד הרבה לפנינו ואי אפשר להכנס למצבי רוח היסטריים או לדכדוך בשלב הזה. צריך לפתור את הבעיות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טקטיקה זה שם המשחק!!
    צריך לבוא כדי לקחת נקודה אחת בלבד! בלי לחץ! כדי לבנות מחדש ביטחון עצמי. גם תיקו 0 יהיה מצויין. ואם ירד הלחץ נקודה תהפוך ל 3!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר