גל צרויה. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה
גל צרויה. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

גל צרויה: "יש להפועל פ"ת את המאמן הטוב בליגה, בטוח שנהיה בפלייאוף העליון"

בקדנציה השניה שלו במדים הכחולים, נראה כי החלוץ הוא השחקן החשוב ביותר בסגל של מסאי דגו. "אני בהחלט רואה את עצמי נשאר פה בשנים הקרובות", הוא אומר ומבטיח: "כשהפועל תעלה לליגת העל, זאת לא תהיה הבלחה חד פעמית"

פורסם בתאריך: 18.11.20 10:14

נראה שבקדנציה הזאת הפועל קיבלה גל צרויה אחר. מעבר לכך שמדובר בשחקן המבוגר בקבוצה, החלוץ בן ה-31 נראה רעב מתמיד להצליח ולוקח על עצמו גם את תפקיד המנהיג על המגרש. ביום שישי זה היה בולט במיוחד כשהיה המצטיין על המגרש בעפולה עם שני בישולים ומשחק מצוין, אך מול כפר קאסם נראה עייף מעומס המשחקים של הקבוצה.

"זאת תקופה לא פשוטה, יש עומס גדול של משחקים", מודה צרויה. "רצינו מאוד לנצח את כפר קאסם אבל אני חושב שאפשר לקחת מהמשחק הזה גם דברים טובים. לא ספגנו בפעם השנייה העונה וזה מעודד. לגבי המצב בטבלה, אני לא מסתכל בדאגה על המצב. אנחנו עוד נהיה למעלה ואני בטוח שנגיע לפלייאוף העליון והכל יהיה בסדר. קודם כל, יש לנו את המאמן הכי טוב בליגה, חד משמעית. אני חושב שחומר השחקנים פה מצוין ופשוט נקלע לתקופה קשה, כמו שכל קבוצה בלאומית עוברת במהלך העונה. אנחנו עברנו את זה עכשיו ואני מקווה שזה לא יחזור יותר. בליגה הזאת 3-4 ניצחונות ואתה מוצא את עצמך בצמרת. אני בטוח שנצא מהמצב הזה".

גל צרויה. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

"בטוח שנצא מהמצב הזה". צרויה. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

נראה שבקדנציה הזאת יש עליך הרבה יותר אחריות, מרגיש את זה?

"אין ספק, קודם כל הגעתי למצב שאני השחקן הכי מבוגר בקבוצה, גם השלב הזה בקריירה הגיע (צוחק). הפועל קבוצה צעירה מאוד העונה והביאו אותי במטרה להנהיג אותה. באתי הכי רעב שיש ואני חושב שרואים שאני מת שהבוצה תצליח. בשנה שעברה עברתי שנה לא פשוטה, מבחינה אישית ומקצועית ואני בא לכל משחק במטרה לתת 300 אחוז למען הצלחת הקבוצה".

עברת בלא מעט קבוצות בשנים האחרונות. מאמין שהפעם הרומן עם הפועל יהיה ארוך טווח?

"האמת שבכדורגל אי אפשר לדעת, אבל אני בהחלט רואה את עצמי נשאר פה בשנים הקרובות, גם אם זה יהיה בליגה הלאומית. אני חושב שהגעתי למקום שהניהול שלו ברמה הגבוהה ביותר, לא כמו בקדנציות הקודמות שלי פה. מבחינת תנאים וכל מה שמסביב, אני לא חושב שיש קבוצה שמתנהלת בליגה הלאומית כמו הפועל פתח תקוה, וזאת ההצלחה הכי גדולה של המועדון היום. גם אם זה לא יקרה בעוד שנה או שנתיים או שלוש, הפועל פתח תקוה תגיע בסוף לליגת העל וברגע שזה יקרה זה לא יהיה להבלחה קצרה, היא תשאר שם להרבה שנים כי יש היום התנהלות נכונה במועדון".

גל צרויה. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

"יש התנהלות נכונה במועדון". צרויה. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

הפועל תתארח בשישי (15:00, רמת השרון) אצל האחרונה בטבלה הפועל כפר שלם, ותנסה לחזור עם שלוש נקודות שיעזרו לה מאוד בהמשך הדרך. אליאור משעלי, שיעבור בדיקת אולטרסאונד ביום ראשון, ייעדר, כאשר מספר שחקנים נוספים עשויים לקבל מנוחה לאור הרצף של ארבעה משחקים בעשרה ימים. מי שנראה כי נהנה משיתוף פעולה מוצלח עם משעלי הוא גל צרויה, ששיתף פעולה עם משעלי בהפועל אשקלון ובהפועל רמת השרון. "הפציעה של אליאור היא בשורה לא פשוטה", אומר צרויה. "אליאור עוזר לי מאוד באופן אישי וכמובן גם לקבוצה, הוא חלוץ מצוין לליגה הזאת. לגבי העומס, באופן אישי מרגיש שאני יכול לשחק בכל משחק, אבל בסוף מאמן הכושר שלנו קובע ואם הוא יחליט שאני צריך לנוח ככה יהיה. כמובן שהמטרה במשחק הזה היא ניצחון. בשביל זה צריך לאושש את השחקנים שיגיעו רעננים למשחק. אם נחבר 2-3 ניצחונות אני חושב שאנחנו נעוף קדימה. בליגה הזאת כל נקודה חשובה, העיקר לא להפסיד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר