רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

אוהדי הפועל מחו מול ישיבת המועצה, גרינברג אישר את פתיחת בית הספר לכדורגל

האוהדים באו בטענות על כך שלטענתם מועדוני ספורט אחרים פחתו את החוגים ובתי הספר, בעוד שעל הפועל נאסר לעשות זאת. ראש העיר יצא מישיבת המועצה והודיע כי הוא מאשר את הפתיחה

פורסם בתאריך: 29.11.20 19:22

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, אישר היום (ראשון) את פתיחת בית הספר לכדורגל של הפועל פתח תקוה, לאחר חודש שבו נאסר על המועדון לעשות כן. כמה עשרות אוהדים מארגון "החזית הכחולה" של אוהדי הפועל הגיעו הערב לישיבת מועצת העיר ומחו כנגד האפליה לטענתם בין הפועל לשאר המועדונים בענפי הספורט השונים עיר, אשר לטענתם מפעילים כבר מספר שבועות חוגים ובתי ספר בניגוד להיתרים וללא אכיפה מצד העירייה.

כמה דקות לאחר הגעתם של האוהדים, יצא אליהם גרינברג והודיע כי הורה באופן מיידי לפתוח את בית הספר לכדורגל של הפועל. בהפועל יכנסו כבר הערב ישיבת זום מיוחדת להערכות לחזרה לפעילות, כאשר הפתיחה הרשמית צפויה כבר מחר ב-17:30 באצטדיון.

"פנינו לעירייה לפני מספר שבועות וביקשנו לפתוח את בית הספר, העירייה הודיעה לנו שאם נפתח יסגרו אותנו, מכיוון שמדובר במתקן עירוני", מספר האוהד אייל חושן, אחד מהפעילים הבולטים של עמותת הכחולה בבית הספר לכדורגל של המועדון. "ראינו לאט לאט שכל הענפים והמועדונים החליטו על דעת עצמם לחזור לפעילות ורק אנחנו נשארנו מאחור. כמועדון גדול שמהווה דוגמא אישית לאלפי ילדים ואוהדים, החלטנו לא לפעול בניגוד להנחיות ולא לפתוח, וזה עלה לנו במספר ילדים שעזבו כי ראו שהפעילות אצלנו לא מתחדשת. אנחנו שמחים על ההחלטה שראש העיר קיבל היום ומוכנים לחזור לפעילות ברמה המיידית".

מעיריית פתח תקוה נמסר: "כללי הפעלת הספורט נוגעים לכולם באופן אחיד.ברגע שמשרד הבריאות איפשר הרשות אישרה לכולם בהתאם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר