משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול
משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

בית הספר לכדורגל של הפועל נסגר שוב, העירייה: "קיבלנו פניות גם ממועדונים אחרים בארץ"

למרות האישור בעל פה שניתן על ידי רמי גרינברג ביום ראשון, בעירייה הודיעו כי מבדיקה נוספת התגלה כי ישנו איסור על פעילות חוגי ספורט. המנעולים בסירקין הוחלפו על ידי אנשי העירייה הבוקר. בהפועל כתבו להורים: "נאלצים להקפיא שוב את הפעילות"

פורסם בתאריך: 2.12.20 18:38

הפתעה גדולה חיכתה הבוקר (רביעי) לאנשי הפועל פתח תקוה, כאשר הגיעו למתקן האימונים של הקבוצה בסירקין וגילו כי המנעולים במתחם הוחלפו על ידי אנשי העירייה, בעקבות החלטה של העירייה לסגור מחדש את פעילות בית הספר לכדורגל. כזכור, ביום ראשון מחו כמה עשרות מאוהדי הפועל מול ישיבת מועצת העיר בדרישה שהעירייה תאשר לחדש את פעילות בית הספר, כאשר ראש העיר רמי גרינברג אמר להם כי הוא מספק לכך אישור מיידי.

"מבדיקה נוספת שנעשתה בנושא עולה כי, נכון לעכשיו, משרד הבריאות ומשרד הספורט לא מאשרים את פתיחת חוגי הספורט", מסרה העירייה בתגובה. "גורמים בהנהלת בית הספר לכדורגל הגיעו ביום ראשון האחרון לישיבת המועצה שנערכה בהיכל התרבות וביקשו מראש העיר לאפשר את הפעילות. ראש העיר זימן את הקב"ט העירוני שאף הוא נכח במקום והדגיש כי ככל שהדבר אפשרי מבחינת הנחיות המדינה, יינתן כמובן אישור לכלל המועדונים בעיר".

עוד ציינו: "בתוך כך ראש העיר נכנס לישיבת המועצה והקב"ט בחן את הנושא שוב לעומק. מבדיקתו, כפי שנמסר למועדון, עלה כי המדינה לא מאשרת את חזרת הפעילות בחוגי הספורט, לכולם. למרות הנחיית הקב"ט העירוני, הנהלת בית הספר של הפועל בחרו להחזיר את הפעילות. בעקבות כך, התקבלו בעירייה פניות בנושא מגורמים במשטרת ישראל ומשרד הבריאות וכן ממועדונים אחרים בארץ, מה שהביא לחידוד ההנחיות בנושא ולסגירת הפעילות בבתי הספר לכדורגל בכל העיר, כפי שמורה המדינה".

בנוגע להחלפת המנעולים מסרו בעירייה: "העירייה משקיעה במגרש משאבים רבים, הן בשדרוג הדשא הסנטטי והתאורה והן בשל העובדה כי בקרוב יוקם בסמוך מגרש אימונים. בגלל מקרי עבר שבהם בוצעו במגרש נזקים, הוחלפו המנועלים וניתן מפתח למנכ"ל".

בעמוד הפייסבוק של בית הספר לכדורגל של הפועל פרסמו הודעה בנושא, שהוסרה לאחר מכן: "הורים יקרים, לצערנו למרות האישור שקיבלנו ביום ראשון האחרון מהעירייה, התבשרנו הבוקר כי העירייה חזרה בה והחליטה שוב להקפיא את פעילויות הספורט בעיר. לכן, בשלב זה, כמועדון שומר חוק, אנו נאלצים שוב להקפיא את המשך הפעילות. אנו פועלים בכדי להשיג בשנית את האישור המיוחל. למען הסר ספק, האימונים הקרובים במושבה ביום שישי ובסירקין ביום ראשון לא יתקיימו. נעדכן בהמשך בהתפתחויות נוספות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רק הפועל

    במתחם של מכבי הכל ממשיך כרגיל, הם עושים כל מה שהם רוצים. זה מה שפ"ת הפכה להיות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר