אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

הפועל פ"ת סיימה את העונה הקודמת בגרעון שולי: "ניהול כספי זהיר ואחראי"

ועדת הביקורת של עמותת הכחולה פרסמה את הדוח שלה על ההתנהלות הכספית בעונה שעברה, ושיבחה את מקבלי ההחלטות. שכר השחקנים עמד על 2.6 מיליון שקלים. מחלקת הנוער סיימה את העונה בגרעון של כ-600 אלף שקלים

פורסם בתאריך: 6.12.20 19:33

ועדת הביקורת של עמותת הכחולה פרסמה הערב (ראשון) את הדוח שלה לחודש נובמבר 2020, ובו בדקה את הדוח הכספי של המועדון לעונת 2019/20. על פי ממצאי הדוח, הפועל סיימה את העונה שעברה בגרעון של כשני אחוזים מהתקציב – 219 אלף שקלים. עוד צוין בדוח כי הקצבה ממשרד הספורט עבור העונה הקודמת צפויה להתקבל בקרוב, וכי היא אמורה למעשה לכסות את הגרעון מהעונה שעברה לחלוטין, עובדה בכלל לא מובנת מאליה כשמדובר בהפועל פתח תקוה.

חברי ועדת הביקורת – עידן פורת, תומר שמיר, יוני לב ארי, לירון גורגוב ושלמה בן עזרא, החמיאו למקבלי ההחלטות במועדון בעונה שעברה: "לאור תוצאות הפעילות בעונת המשחקים 2019/20, הוועדה רואה לנכון לציין לשבח את מנכ"ל המועדון הקודם (רועי אלרום, ל"ס), ואת חברי הוועד המנהל הקודם, וכן את חברי הוועד המנהל הנוכחי וחברי הדירקטוריון, על הניהול הכספי הזהיר והאחראי ועל כך שעונת משחקים קשה ורבת תהפוכות הסתיימה ללא גרעון משמעותי".

סך ההוצאות של המועדון בעונה שעברה עמד על 9,278,848 שקלים, בעוד שההכנסות עמדו על 9,059,998 שקלים. שכר השחקנים עמד על 2,662,268 שקלים, ושכר המאמנים בקבוצה הבוגרת עמד על 661,284 שקלים. הפעלת מחלקת הנוער של המועדון עלתה 2,270,268 שקלים, בעוד שההכנסות ממנה עמדו על 1,684,144 שקלים.

עוד צוין בדוח של ועדת הביקורת: "מאחר ועונת המשחקים 19/20 היתה העונה הראשונה שבה פעל המועדון תחת בעלות האוהדים, תכנון התקציב לפני תחילת העונה נעשה בתנאי חוסר ודאות קשים. בפועל, למרות עובדה זו, לא היו סטיות משמעותיות בין התכנון לביצוע ברוב סעיפי התקציב, למעט בסעיף מחלקות הילדים והנוער. בעת הכנת התקציב, במחלקות הילדים והנוער תוכנן גרעון בסך כ-200 אלף שקלים, אולם בפועל, בסיום העונה הפער בין ההוצאות להכנסות עמד על כ-600 אלף שקלים. פער זה כוסה בעיקר על ידי גידול בהכנסות מתרומות וגידול בתשלומי חברי עמותה". ועדת הביקורת ציינה כי כלקח מהעונה הקודם, הוועדה המליצה לבנות תקציב על פי תכנון מפורט של כל סעיפי ההוצאות וההכנסות, וכך אכן נעשה העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר