אילוסטרציה של כיתה
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

חשיפה: רשימת השכונות האדומות ובתי הספר האדומים של פתח תקוה

כמעט כל השכונות של פתח תקוה מוגדרות כאדומות או ככתומות, והדבר משפיע על סיווג בתי הספר בעיר בהתאם למיקומם. קבלו את הרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 10.2.21 17:27

בניגוד לערים קטנות יותר, פתח תקוה מחולקת במשרד הבריאות ובמשרד החינוך לאזורים, וכך יוצא שחלק גדול מבתי הספר בפתח מוגדרים כאדומים בעוד חלק גדול אחר כתומים. בתי ספר בודדים מוגדרים כירוקים. הסיווג של בתי הספר נקבע לפי האיזור בו ממוקם בית הספר. מאחר והעיר כתומה עם ציון רמזור גבוה, אין לכך השפעה על חידוש הלימודים, מאחר ובכל העיר אין חזרה לבתי הספר והגנים. אם העיר תהפוך לצהובה, ככל הנראה באיזורים שיישארו כתומים או אדומים עדיין לא תהיה חזרה ללימודים.

רשימת השכונות לפי צבעי הרמזור וסיווג בתי הספר, הגיעה לידי מלאבס ואנו מפרסמים אותה כאן לראשונה. על פי הטבלה, בעיר פתח תקווה 69 מוסדות חינוך שנמצאים תחת הצבע האדום, 75 תחת הצבע הכתום ושני מוסדות חינוך של חינוך מיוחד, שנמצאים בפארק העסקים ירקון, מסווגים תחת הצבע הירוק. בצבע האדום ניתן למצוא בעיקר בתי ספר אשר נמצאים בשכונות דתיות או חרדיות או בגבול שלהן כמו כפר הנוער אמי"ת, אולפנת דרכי נועם, עמיטל תורני, בית ספר מורשה בנות ובנים וכן בתי ספר חילוניים כמו הוברמן, יסודות, תיכון ברנר ושיפר, אשר נמצאים באזור שמוגדר כאדום. בצבע הכתום ניתן לראות שנמצאים כל בתי הספר בשכונת אם המושבות וביניהם נעמי שמר, נתן יונתן, תיכון אחד העם, בתי הספר היסודיים בשכונת עין גנים כגון גורדון, עין גנים, אמיר ושמעוני, בתי הספר בשכונת כפר גנים כמו הדר, בן גוריון, דבורה עומר ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר