בר נאווי עם חולצת מכבי פתח תקוה, צילום מכבי פתח תקוה

מחדל נוסף: בר נאווי, שנחשב לאחד הכישרונות הבולטים של הפועל, חתם במכבי

איבוד השחקן הכישרוני ליריבה העירונית עורר ביקורת רבה בקרב אוהדי הפועל. אופיר לוזון: "אנחנו מכירים אותו המון שנים, מדובר בשחקן נהדר"

פורסם בתאריך: 2.6.21 16:25

שחקן הכנף של הפועל, בר נאווי בן ה-18, שנחשב לאחד הכישורונות הבולטים שצמחו בקבוצה, חתם במפתיע במכבי פתח תקוה. לנאווי, היה חוזה שהבטיח לו מאות דקות משחק בקבוצה הבוגרת העונה, אבל הפועל לא קיימה את החוזה והורידה אותו לקבוצת הנוער, כאשר גם שם הוא מיעט לשחק, בעוד שחקנים פחות טובים ממנו, כמו למשל ליאור ברקוביץ וגל אסולין, קיבלו דקות בקבוצה הבוגרת. בני משפחתו של נאווי הם אוהדי הפועל שנים רבות ולכן המעבר למכבי הפתיע. המהלך עורר ביקורת רבה בקרב אוהדי הפועל, שבאה לידי ביטוי בפורום האוהדים, שם כתבו לא מעט אוהדים שמדובר במחדל, כאשר עיקר הביקורת הופנתה כלפי המנכ"ל אבי יחיאל והוועד המנהל של עמותת הכחולה. בהפועל אומרים כי הירידה לליגה א' ביטלה את החוזה עם נאווי, אך למעשה עוד לפני כן לא קיימה הפועל את תנאי החוזה.

מנהל מחלקת הנוער של מכבי, אופיר לוזון, אמר: "מאוד שמחים לצרף את בר למכבי, מכירים אותו המון שנים, מדובר בשחקן נהדר, הוא החתמה אסטרטגית חשובה לעתידו של המועדון. הוא ישחק בקבוצת הנוער וברגע שירשים יגיע זמנו לשחק בבוגרים".

הפועל פרסמה את ההודעה הבאה, בה לא הבירה מדוע למשל היה מקום לתת דקות כה רבות לליאור ברקוביץ, ולא לבר נאווי. בהודעת הפועל נכתב: "בר נאווי הוא ילד של הפועל פתח תקוה, מבית הספר לכדורגל, ואין אדם במערכת ששמח לראות אותו הולך. כאשר חתם על חוזה ארוך טווח בינואר 2019 בהפועל פתח תקוה, המערכת סימנה אותו כאחד מהכשרונות המבטיחים. בהיבט המשפטי/חוזי, להחתים את בר ל-5 שנים היה מהלך נכון וטוב, אך ההבטחה לכמות גדולה של מאות דקות משחק כתנאי לכך שהחוזה ישאר בתוקף הקשתה מאוד, וגם העמידה את השחקן במצב לא נעים כאשר יש לו יתרון על פני שחקנים אחרים שלא החזיקו בחוזה מסוג זה. בנוסף, גם אם היה נכפה על הצוות המקצועי להשלים לבר את מאות דקות המשחק השנתיות בחוזה, הוכנסו להסכם גם מענקי הארכת חוזה מאסיביים צופי פני עתיד בסכומים שהמועדון מתקשה כיום ויתקשה בעתיד לעמוד בהם. לבסוף, היה סעיף בחוזה שבמידה והקבוצה תרד לליגה א', החוזה מבוטל. במסגרת הפקת לקחים מניהול משא ומתן לחוזים ארוכי טווח, אלו שלוש נקודות כואבות שחווינו על בשרנו ונהיה צריכים להטמיע אותם הלאה בעזרת קבוצת הניהול שהוקמה ותנחיל את העקרונות הללו אל אנשי המקצוע שמנהלים את המשאים ומתנים גם עם השחקנים הצעירים במחלקה. בעקבות סיבות אלו, המועדון ביצע שיקול עלות/תועלת וביקש מבר, סוכנו ומשפחתו להכנס למשא ומתן ולחתום על הסכם חדש במסגרתו השחקן ישאר במועדון לתקופה ארוכה נוספת, אך ללא התחייבויות כספיות מרחיקות לכת לעתיד. השחקן וסוכנו החליטו שלא לשאת ולתת על חוזה חדש בהפועל פתח תקוה ואנחנו מכבדים את החלטתם, בר קיבל הצעה מפתה ולא סירב לה ומאחר והחוזה אינו בתוקף המועדון לא יכול היה למנוע זאת ממנו.
אנחנו מאחלים בהצלחה לבר בהמשך דרכו המקצועית".

הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר