בר נאווי עם חולצת מכבי פתח תקוה, צילום מכבי פתח תקוה

ארבעה חודשים אחרי שהצטרף: בר נאווי שוחרר ממכבי

שני הצדדים החליטו על פרידה הדדית על רקע מקצועי

פורסם בתאריך: 2.10.21 22:02

ארבע חודשים אחרי שהצטרף למכבי מהפועל פתח תקוה, שוחרר בסוף השבוע בר נאווי ממכבי, כאשר שני הצדדים הודיעו על פרידה בהסכמה הדדית. נודע כי הפרידה היא מסיבה מקצועית וגורם במכבי אמר הערב: "הוחלט על פרידה משותפת ומכובדת כדי שבר ימצא קבוצה בה יהיה לו אופק בקבוצה הבוגרת". שתאמין בו קצת יותר עם אופק בוגרים

נאווי הצטרף למכבי בחודש יוני השנה, כאשר לפני כן נחשב לאחד הכישרונות הבולטים שצמחו בהפועל בשנים האחרונות. לנאווי היה סעיף בחוזה עם הפועל אשר קובע כי ירידה של הקבוצה לליגה א' מבטלת את החוזה. בנוסף לכך לא קיבלת את דקות המשחק עליהן התחייבה הפועל בחוזה.

כאשר עבר למכבי פרסמה הפועל את ההודעה הבאה: "בר נאווי הוא ילד של הפועל פתח תקוה, מבית הספר לכדורגל, ואין אדם במערכת ששמח לראות אותו הולך. כאשר חתם על חוזה ארוך טווח בינואר 2019 בהפועל פתח תקוה, המערכת סימנה אותו כאחד מהכשרונות המבטיחים. בהיבט המשפטי/חוזי, להחתים את בר ל-5 שנים היה מהלך נכון וטוב, אך ההבטחה לכמות גדולה של מאות דקות משחק כתנאי לכך שהחוזה ישאר בתוקף הקשתה מאוד, וגם העמידה את השחקן במצב לא נעים כאשר יש לו יתרון על פני שחקנים אחרים שלא החזיקו בחוזה מסוג זה. בנוסף, גם אם היה נכפה על הצוות המקצועי להשלים לבר את מאות דקות המשחק השנתיות בחוזה, הוכנסו להסכם גם מענקי הארכת חוזה מאסיביים צופי פני עתיד בסכומים שהמועדון מתקשה כיום ויתקשה בעתיד לעמוד בהם. לבסוף, היה סעיף בחוזה שבמידה והקבוצה תרד לליגה א', החוזה מבוטל…".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר