גיל סלע צילום זאב שטרן
גיל סלע צילום זאב שטרן

הפועל "רוני" פתח תקוה תשחק בליגת העל לכדורסל נשים

בעקבות פרישתה של אס"א ירושלים, הודיעה מנהלת הליגה כי המלאבסיות יהיו בעונה הבאה בליגה הבכירה. קבוצת האם של המועדון תשחק בליגה השנייה. וגם: מי עומדת מאחורי השם "רוני"?

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:50

קבוצת הנשים בכדורסל של הפועל "רוני" פתח תקוה תשחק בעונה הקרובה בליגת העל לנשים בכדורסל, כך הודיעה השבוע רשמית מנהלת הליגה. כזכור, אשתקד נוצחה 2:1 הפועל "רוני" בסדרת חצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בידי אס"א ירושלים, אך האחרונה הודיעה כי לא תופיע בליגה הבכירה בשל מגבלות תקציביות.

יחד עם הפועל "רוני" יצטרפו לליגת העל שתיים מהנציגות הוותיקות בענף שנעדרו ממנו שנים ארוכות – אליצור רמלה ובני יהודה, כך שהליגה תגדל ל-10 קבוצות. קבוצת האם הפועל פתח תקוה, שירדה אשתקד ללאומית, לא יכולה הייתה להירשם לליגה הבכירה, שכן היא נשרה מליגת העל גם בעונה שלפני, והתקנון אינו מאפשר להישאר בליגה על "השולחן הירוק" שנתיים ברציפות.

"נקודת הפתיחה שלנו לא פשוטה, שכן בשנתיים האחרונות הקבוצה מדשדשת בליגת העל. הכל כמובן עניין של תקציבים", אמר המאמן גיל סלע, שימשיך להדריך את הקבוצה גם בעונה הנוכחית. "הכי קל היה לנו להחליט לשחק בליגה הלאומית, אבל כספורטאי אני תמיד שואף להיות הכי גבוה שאפשר ולנסות לאתגר את עצמי. הקושי מטורף ושוב, הכי קל לוותר ולהיות בבינוניות. מתוך עשרה אנשים אני מעריך שתשעה לא היו בוחרים להתנהג כמוני, אבל אני נלחם ואעשה הכל כדי שתהיה לנו קבוצה טובה".

כרגע אין אף שחקנית חתומה לקראת העונה הבאה, ובקבוצה ינסו להשאיר את הדר רפאל, שבלטה בעונה החולפת בליגה הלאומית. מהקבוצה שנשרה אשתקד מליגת העל ינסו בהפועל "רוני" לצרף את שיר לוי ועמית טולמן, אך השתיים טרם השיבו להצעה שהוגשה להן.

אגב, "רוני" היא בתו הקטנה בת ה-3 של המאמן סלע, ומכאן שמה של הקבוצה. בליגה א', אם התעניינתם, משחקת הפועל "שירי" פתח-תקוה, על שם אשתו של המאמן במועדון המשפחתי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר