עומר אדם צילום אילן אסייג
עומר אדם צילום אילן אסייג

אם יוסרו המגבלות שהוטלו בשל משבר הקורונה: עומר אדם יופיע ביום העצמאות בפתח תקוה

בנוסף לו מתוכננים להופיע גם אדיר גץ, נסרין קדרי וישי ריבו. גורמים שונים אינם אופטימיים בנוגע להסרת המגבלות על קיום אירועים עד יום העצמאות שיחול השנה לקראת סוף חודש אפריל

פורסם בתאריך: 11.3.20 10:58

עומר אדם, נסרין קדרי וישי ריבו הם האמנים המרכזיים שיופיעו באירועי יום העצמאות בעיר, אם יוסרו המגבלות בשל משבר הקורונה. נכון להיום, לא ניתן לקיים אירועים בהשתתפות של יותר מ-2,000 איש, ותיתכן אף החמרה של המגבלות ככל שיתפשט הנגיף ויותר אנשים יידבקו. גורמים שונים אינם אופטימיים בנוגע לשיפור במצב ההתפשטות של הנגיף ובנוגע להקלה במגבלות עד ליום העצמאות הקרוב, שיחול השנה ב-29.4 (ערב יום העצמאות  ב-28.4).

כזכרו בשנה שעברה לא התקיים מופע מרכזי בפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון, ובמקום זאת הוחלט לקיים שש במות בשכונות. לקראת יו העצמאות הקרוב הוחלט לחזור לקיים מופע מרכזי בפארק הגדול. אמנים נוספים שמתוכננים להופיע בפתח תקוה הם רגב הוד, נוי פדלון ואדיר גץ.

אחרי שנה בשכונות: חגיגות העצמאות חוזרות לפארק ע"ש יצחק אוחיון, לראשונה יתקיים טקס הדלקת משואות


אדי קואז, סגן ראש העיר וראש מינהל התרבות, שאחראי בין היתר גם על אגף האירועים, ציין: "כרגע כל ההנחיות של משרד הבריאות הן נזילות, ולפני יומיים היה איסור של מעל 5,000 ועכשיו הורידו ל-2,000 ויכול להיות שיורידו עוד יותר. אנו לא יודעים מה יהיה. ראש העיר מכנס את כל הנוגעים בדבר. ישבנו על נושא העדלאידע וסיכמנו את מה שסיכמנו וזה היה מוצלח. נצטרך לשבת ולחשוב, כי יום העצמאות זה משהו אחר. נכון להיום המתכונת של יום העצמאות לא יכולה להתקיים. יכול להיות שגם לא נוכל לקיים אירועים קטנים, ואולי יחליטו על סגר כללי על כל המדינה. גם בעדלאידע היו אומנים שנסגרו מראש וכך גם ביום העצמאות, אך הדבר קודם כל חשוב לנו שתושבים לא יפגעו, ונצטרך לחכות עוד כמה ימים כדי לדעת מה לעשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינת שאשא

    אין מה לעשות תקדשטו את העיר ליום העצמאות תחגגו בבתים חייבים לצאת מהתסבוכת הזאת עם כמה שפחות נזקים.מדובר על חיי אדם כך שכל ארוע חשוב ככל שיהיה לא משתווה לסיכון חיים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר