נערת ישראל 2021, ירין בוזגלו, צילום טל שחר

נערת ישראל 2021: ירין בוזגלו מפתח תקוה, אחותו למחצה של לירן דנינו

12 מועמדות השתתפו בתחרות, בתואר מלכת היופי זכתה נועה כוכבא ממושב בני עטרות, בתואר חביבת הקהל אלין גורביץ מעתלית

פורסם בתאריך: 25.10.21 16:19

תושבת פתח תקוה, ירין בוזגלו בת ה-18, זכתה בתואר נערת ישראל בתחרות היופי השנתית לשנת 2021. למלכת היופי נבחרה נועה כוכבא מבני עטרות, ולחביבת הקהל אלין גורביץ מעתלית. 12 מועמדות השתתפו בתחרות הנערכת זאת השנה ה-72 מטעם השבועון ״לאשה״.
את הזוכות הכתירה העורכת האחראית של שבועון "לאשה" מרים נופך מוזס, ולצידה מלכת היופי לשעבר ילנה ראלף. את הטקס הנחתה השחקנית ריף נאמן, והוא כלל הופעה מיוחדת של נועה קירל. מלכת היופי, תייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית "מיס יוניברס" שתתקיים השנה לראשונה באילת ובה יתחרו עשרות מלכות יופי מכל העולם.

מימין חביבת הקהל אלין גורביץ, מלכת היופי נועה כוכבא ונערת ישראל ירין בוזגלו צילום טל שחר

בוזגלו למדה משחק אצל ענת ברזילי. היא עובדת כדוגמנית וכמלצרית ועומדת לפני גיוס. אחיה למחצה הוא הזמר לירן דנינו. היא מאמינה ש"כל אדם שמפריע לו משהו צריך לקום ולשנות כדי להיות מאושר". לפני התחרות אמרה למלאבס  על ההשתתפות כי חשוב לה להראות "שאישיות היא חלק גדול מאידיאל היופי והתחרות היא המקום להציג את זה".

על אחיה למחצה, לירן דנינו, אמרה: "אנחנו מאותה אמא, אך לא מאותו אבא, ולכן שמות המשפחה שונים. אבל לירן ואני גדלנו כל החיים יחד באותו בית ואנחנו אחים רגילים לכל דבר. לירן הוא השראה בשבילי, הוא מנוסה ממני ואני לומדת ממנו המון. מצד שני הוא גם מאוד תומך בי, בכל דבר שאני עושה. גם לגבי תחרות מלכות היופי, לירן מאוד שמח בשבילי כשהוא גילה שהתקבלתי. זו הייתה בשורה מאוד משמחת בשביל כולנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ‍♀️‍♀️

    ממש לא מעניין כבר מלכות יופי חחח ,מה שהיה בעבר התחרויות של מלכות יופי נהננו היתלהבנו ,זהוא זה כבר ירוד מהלקסיקון כבר לא מעניין גורניש נדה כלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר