הגננת המתעללת כרמל מעודה בהארכת מעצר צילום אילן אסייג

כתובת מעצר הבית של כרמל מעודה הופצה בפתח תקוה, סניגורה דורש להעבירה משם

הורי ילדים שעברו התעללות על ידי מעודה בגן בראש העין חוששים שהסניגור יבקש להעביר אותה לבית הוריה, שהתיק נגדם נסגר, ומתנגדים לכך

פורסם בתאריך: 5.5.20 14:28

סניגורה של הגננת המתעללת, כרמל מעודה מראש העין, מבקש להעבירה למעצר בית בכתובת אחרת. זאת לאחר שפלאיירים עם כתובת מעצר הבית החסויה שלה הופצו ברחוב בפתח תקוה. ביום חמישי הקרוב יתקיים דיון חירום בבקשת סנגורה בביהמ"ש המחוזי בלוד ב-12:00. הסניגור אומר כי עתה, לאחר שנחשפה כתובת מעצר הבית שלה, יש חשש לחייה.

"לא אוכל לחזור לחיים שהיו לי קודם". לניקול דניאל יש שני ילדים שהיו ב"גן הזוועות" של כרמל מעודה

כתב אישום בגין התעללות בקטינים הוגש נגד הגננת כרמל מעודה. הערב: הפגנה בתל אביב

אחד הפלאיירים עם כתובת מעצר הבית החסויה של כרמל מעודה שהופצו ברחוב בפתח תקוה

ההליך הפלילי נגד מעודה אמור להתחיל ב-19.5. על הדיון הקרוב נודע להורים שילדיהם עברו התעללות בגן של מעודה, והם חוששים כי הכתובת אליה יבקש הסניגור להעביר את מעודה היא בית הוריה בראש העין, לכך הם מתנגדים. "החשש שלנו שיבקשו שהיא תעבור למעצר בית בבית הוריה מאחר והתיק נגדם נסגר", אומרים היום יוסי חברה וניקול דניאל, "המשמעות היא שכרמל חוזרת למקום שבו הכל התרחש, המקום שבו הילדים עברו את ההתעללות הקשה ביותר שאפשר לתאר. יש משפחות וילדים מהגן שגרים ברחוב שלה ורק המחשבה שהיא נמצאת שם מכניסה את כולנו לחרדות. אנחנו מגנים כל סוג של אלימות, לא היה לנו מושג איפה היא נמצאת מאחר ולא שיתפו אותנו. אנחנו מאוד מקווים שלא מדובר בעוד תרגיל של דחיית ההליך הפלילי", הם אמרו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר