ניסיון דריסה/תאונה ברחוב יונה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
ניסיון דריסה/תאונה ברחוב יונה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

נחשפת הסיבה לדקירה ולדריסה: החשוד סבר שהקורבן כישף את בתו

סרט אימה: הנאשם קנה סכין, התחזה לשליח של רב, השיג את כתובת הקורבן, רדף אחריו, דרס אותו ודקר אותו. היום הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 30.5.23 15:08

המשטרה עצרה תושב פתח תקוה בחשד שדרס גבר אחר ולאחר מכן דקר אותו, כי חשד שהקורבן כישף את בתו של הנאשם. בהתאם לממצאי החקירה הוגש היום נגדו כתב אישום.

חוקרי תחנת פתח תקוה פתחו לפני כשבוע וחצי בחקירה עם קבלת דיווח על גבר אשר נפגע מרכב בעיר, כאשר במהלך החקירה הראשונית התגבר החשד כי הדריסה הייתה מכוונת לאחר שאותרו סימני דקירה בבטנו של הקורבן.

פעולות חקירה מהירות שבצעו חוקרי התחנה הביאו למעצרו של נהג הרכב – תושב פתח תקוה כבן 40, בחשד לגרימת חבלה חמורה בנסיבות חמורות. מהחקירה עלה כי הנאשם חשב שהקורבן הטיל כישוף על בתו ולכן החליט לפגוע בו והצטייד בסכין שקנה בחנות בעיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


בהמשך התחזה הנאשם לשליח של רב ובאמתלות שונות השיג את כתובתו של הקורבן מאחיו. לבסוף, זיהה הנאשם את הקורבן כשהוא רכוב על אופניו החשמליים, נסע אחריו – פגע בו בעוצמה ובהמשך דקר אותו.

הנאשם נעצר כאמור על ידי חוקרי מחלק הפשעים בתחנת פתח תקוה ומעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה, היום (שלישי) הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד בגין גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר