רימון הלם, אילוסטרציה, צילום Katalinks depositphotos.com
רימון הלם, אילוסטרציה, צילום Katalinks depositphotos.com

זה לא נפסק: רימון רסס הושלך לעבר בית בפתח תקוה

24 שעות אחרי שני אירועים שכללו ירי והשלכת רימון רסס בפתח תקוה, שוב התרחש אירוע שגרם לבהלה הגדולה, כאשר רימון רסס הושלך לעבר בית בעיר

פורסם בתאריך: 30.12.23 11:15

למרות המלחמה והבהלה הגדולה שנגרמת לתושבים רבים, רצף האירועים הפליליים שכוללים שימוש באמל"ח ופיצוצים נמשך: בלילה שבין חמישי לשישי הושלך רימון רסס לעבר חצר בית בפתח תקוה. המשטרה הגיעה למקום בעקבות פיצוץ חזק שנשמע למרחקים וגרם שוב לבהלה גדולה עקב החשש מאירוע ביטחוני. השוטרים איתרו א שרידי הרימון בכניסה לחצר הבית, חבלן המשטרה בזירה טיפל בפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. לא היו נפגעים באירוע.

עוד נמסר מהמשטרה כי חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

כפי שדיווחנו במלאבס השבוע, בלילה שבין רביעי לחמישי היו שני אירועים חמורים בפתח תקוה שכללו השלכת רימון רסס, ירי מאקדח וירי מנשק ארוך: אירוע ירי, ככל הנראה מרובה m16 לעבר בית היה בין רביעי לחמישי בשכונת שעריה, ברחוב כנסת ישראל. תושבים רבים דיווחו ששמעו את הירי, גם בשכונות מרוחקות יותר. באירוע לא היו נפגעים. באירוע אחר בשכונת הדר גנים, ברחוב מנחם בגין, הושלך רימון רסס לעבר חצר בית. תושב שמתגורר בסמוך סיפר כי באירוע זה נורו גם יריות מאקדח. פיצוץ הרימון הרעיד את השכונה וגרם לבהלה גדולה. על פי המשטרה היה אירוע ירי נוסף במושב ליד פתח תקוה. המשטרה עצרה תושב העיר החשוד במעורבות באחד האירועים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר