פיצוץ בכניסה לבניין בהדר גנים, הזירה (דוברות הצלה תח תקוה), רסיס שפגע בחלון דירה (צילום פרטי)
פיצוץ בכניסה לבניין בהדר גנים, הזירה (דוברות הצלה תח תקוה), רסיס שפגע בחלון דירה (צילום פרטי)

סכנה גדולה: פיצוץ נוסף בכניסה לבניין בפתח תקוה, רסיס פגע בחלון דירה

המלחמה ברחובות פתח תקוה נמשכת: פיצוץ העיר הלילה פעם נוספת בבהלה גדולה תושבים רבים בעיר. מדובר ככל הנראה בפיצוץ מטען. נזק נגרם לתשעה רכבים ולשתי דירות, אחת מהן ספגה פגיעה של רסיס בחלון

פורסם בתאריך: 17.1.24 08:48

שוב זה קורה: לאחר מספר לילות שקטים, התעוררו הלילה שוב תושבים רבים בבהלה בגלל קול פיצוץ אדיר שהרעיד חלק מפתח תקוה. מדובר ככל הנראה בהשכלת רימון לעבר בניין מגורים בשכונת הדר גנים, במסגרת מלחמת כנופיות שמתנהלת בפתח תקוה מזה מספר שבועות. על רקע המצב הביטחוני משובר באירועים שגורמים לחרדות גדולות יותר לתושבים רבים אשר מתלוננים על כך שהאירועים נמשכים זמן רב וברצף.

הפעם מדובר באירוע מסוכן יותר: רסיס פגע בחלון דירה במקום. להערכת תושבים בשל עוצמת הפיצוץ והרסס מדובר בפיצוץ מטען. אחד התושבים דיווח כי מעוצמת הפיצות נגרם נזק  ל-9 רכבים ולשתי דירות.

 

 

גם במקרה הזה המשטרה הוזעקה למקום הפיצוץ לאחר דיווח במוקד 100. מהמשטרה נמסר כי אותרו שרידי אמל"ח בכניסה לחניון בניין מגורים בפתח תקוה, חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. גם במקרה זה נמסר כי נפתחה חקירה, אולם את התושבים זה לא מרגיע.

מארגון הצלה בפתח תקוה נמסר כי חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו במהלך הלילה בסמוך לשעה 03:30 לרחוב פינקל עקב דיווח על פיצוץ. המתנדבים יחד עם צוות אמבולנס של מד"א דיווחו כי איש לא נפגע באירוע. יוסי רוזנברג ואבי מונק, חובשים במד"א הצלה פתח תקוה, סיפרו: "אנו מתגוררים בסמוך ושמענו את הפיצוץ העז. בתוך זמן קצר קיבלנו קריאה ממוקד מד"א על האירוע. בסריקות שערכנו לא אותרו נפגעים אולם נזק נגרם במקום לבית ומספר כלי רכב, והמשטרה סגרה את הזירה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר