בית ספר פיק"א. צילום זאב שטרן
בית ספר פיק"א. צילום זאב שטרן

וועד ההורים בביה"ס פיק"א: "להכליל את קירוי מגרש הספורט בתקציב העירייה"

ארבעה חודשים אחרי שהשביתו את פתיחת שנת הלימודים, מגרש הספורט בבית הספר פיק"א עדיין לא מקורה. ההורים דורשים לכלול זאת בתקציב העירייה הקרוב. אם: "לשים את המחלוקות בצד ולחשוב על טובת הילדים"

פורסם בתאריך: 31.12.17 10:54

הורי בית ספר פיק"א חתמו בסוף השבוע שעבר על עצומה הדורשת להכליל את קירוי המגרש המרכזי בבית הספר בתקציב העירייה לשנת 2018. לפני כחודשיים קיימו נציגי ועד ההורים הבית ספרי פגישה עם ראש עיריית פתח תקוה, איציק ברוורמן, על מנת לדון בקירוי המגרש והסדרת הניקוז במגרש שמוצף כשיורד גשם. לדבריהם בפגישה הבטיח ברוורמן כי ישקול להוסיף את תקציב הקירוי בתקציב. ההורים אף השביתו את פתיחת שנת הלימודים בדרישה שהעירייה תעמוד בהבטחותיה.

לדברי ההורים הקירוי אמור היה להתבצע כבר במהלך החופש הגדול האחרון – אולם למרות שבמקום כבר נעשו מדידות, העבודות הופסקו ללא הסבר. חשדם של ההורים היה כי העירייה החליטה שלא לקרות את המגרש כתגובה להתנגדות ההורים להצבת קראוונים של החינוך התורני החרדי בתוך שטח בית הספר.

"מידי חורף בית הספר שלנו הוא סוג של וונציה קטנה", מסבירה אחת האמהות. "הניקוז במקום לא טוב והחצר המרכזית מתמלאת במים ונוצרת שלולית ענקית. עצוב שבית הספר הראשון של פתח תקוה יהיה האחרון בעיר שיזכה לקירוי. למעשה בכל שטח בית הספר אין אזורי צל והילדים נאלצים במהלך כל השנה להיחשף לקרינת השמש".

בעיה נוספת אותה מבקשים ההורים לפתור היא מצה חדרי השירותים בבית הספר. "לצערנו אין בבית הספר מספיק תאי שירותים שתואמים את מספר הילדים והתלוננו על כך יותר מפעם אחת", מסבירה אם אחרת.

עתה, ערב ההחלטה על חלוקת התקציב חתמו ההורים על עצומה ובה הם דורשים כאמור לכלול את קירוי המגרש ושיפוץ השיפועים ומוקדי הניקוז במסגרת שנת התקציב הקרובה. את העצומה הגישו ההורים לראש העירייה.

"אנחנו מאוד מקווים שראש העיר יעמוד במילה שלו", מסבירה האם. "נפגשנו איתו, העלנו את הבעיות והוא אמר שהוא ישקול את הנושא. כולנו תקווה, שבעירייה ישימו את המחלוקת בצד ויחשבו על טובת הילדים".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אנו תמהים על פניית ההורים שהרי בהנחיית ראש העירייה בוצעה כבר הוספת תאי שירותים בבית הספר. בישיבה עם נציגי ההורים נמסר שבתחילת 2018 נכין את תכנית העבודה ולאחר מכן נוכל לעדכן את ההורים בתכנון העירוני לגבי ההצללה. העבודות על ניקוז המגרש שלובות בעבודות התקנת ההצללה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר