מתוך המערכון של ארץ נהדרת
מתוך המערכון של ארץ נהדרת

רק לאחר פנייה נוספת הוסר מערכון ארץ נהדרת שהרגיז הורים בעמישב

הורים שנכנסו לאתר התוכנית כעסו על כך שההבטחה לא קוימה. "בכל פעם שאני רואה את הסרטון אני מתעצבנת שוב", אמרה אחת האמהות. רק לאחר פנייה נוספת הסרטון הוסר

פורסם בתאריך: 14.1.18 17:15

"אתם ילדי קקות", פרק נוסף: בתחילת השבוע שוב כעסו הורים מעמישב על קשת. הביסה: למרות הבטחת חברת קשת, להוריד את הסרטון 'אבי פרטוש והפתרון לילדים', אשר צולם במתנ"ס עמישב ושודר בשבוע שעבר, מכיוון שהוא פוגע בהורים ובילדים, הסרטון לא הוסר. הורים שנכנסו לדף של ארץ נהדרת, סיפרו שהסרטון עדיין פעיל וניתן לצפות בו. "אני לא מבינה למה לא הורידו אותו, למרות שהם הבטיחו זאת", אמרה אחת האמהות, "כל פעם שאני רואה את הסרטון ואת הילדים, אני מתעצבנת מחדש, זה שקר וכזב שאומרים שידענו מה התוכן, אף אחד לא אמר לנו שזה מה שיהיה, הרי ברור שבמידה והיינו יודעים לא היינו נותנים לילדים שלנו להשתתף".

רק לאחר פנייה נוספת, הוסר הסרטון, בין יום שני לשלישי.

כזכור, מערכון ששודר בארץ נהדרת וצולם במתנ"ס עמישב, עורר כעס גדול אצל הורים רבים, אשר טענו, שהמערכון מזלזל בילדים. השחקן יובל סמו, שמשחק את אבי פרטוש, מדבר לילדים בשפה לא הכי יפה, אומר להם שהם ילדים קקות, מבקש מהם לחלום בקטן ואומר להם שהם לא יגיעו לשום מקום.

 

"ברור לכולם שזה סרטון וזה הקטע של ארץ נהדרת, אבל מדובר בילדים שהם קטנים, ילדים שעדיין בבית ספר יסודי, שלא מבינים את ההומור וחבל שהם היו צריכים להיחשף לזה בכלל". בשכונה עדיין לא נרגעו מהנושא ומתכוונים לדרוש תשובות מהחברה למתנסים, אשר אחראית על המתנס בשכונה ואשר אישרה את הצילומים והשתתפות הילדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיפה הצביעות?

    לא יודעת באיזה מערכון מדובר, אבל הילדים הם"ת, לפחות בזמן שאני גדלתי שם, באמת היו ילדים רעם. להרביץ לחלש או לילדה שקטה זה כל מה שעניין אותם.

    חבל שגדלתי בפ"ת.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר