המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים צילום: לשכת דובר העירייה
המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים צילום לשכת דובר העירייה

מרכז למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ייפתח בקרוב באם המושבות

המרכז, עליו פורסם לראשונה במלאבס, ייפתח בתחילת ינואר. הוא יעניק שרותים משלימים למשפחות לילדים עם מגוון רחב של צרכים מיוחדים ויקיים גם פעילויות משלבות

פורסם בתאריך: 24.12.18 10:49

כפי שפורסם לראשונה בעיתון מלאבס, ייפתח בימים הקרובים ייפתח בעיר ה-"מרכז למשפחה", מרכז למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. המרכז יפתח ברחוב שרגא רפאלי 4, בשכונת הדר המושבות ויהיה חלק ממחלקת נכויות בניהולה של יפה זומר השייכת לאגף לשירותים חברתיים ובריאות, בראשותו של אשר שוקר ובניהולו של גיא עפארי. המרכז שיזם ופיתח משרד הרווחה מיועד לתת תמיכה וחוסן למשפחות המיוחדות והוא יהיה רב נכותי ויטפל ב-שיקום, מוגבלות שכלית התפתחותית ואוטיזם. המרכז יפעל בגישה קהילתית שבה ההורים הינם שותפים מלאים לתכנון השירות והפעלתו ויכלול תכניות ושירותים משלימים כמו קבוצות תמיכה, הנגשת מידע, פעילות פנאי והפגה למשפחות כגון טיולים, חוגים, סדנאות ועוד. במרכז שיופעל על ידי מקפ"ת וינוהל על ידי עו"ס דמיאן סרניאקי, יתקיימו גם פעילויות משותפות לילדיפ רגילים יחד עם ילדים עם צרכים מיוחדים, והמקום ישמש גם כמרחב למפגש חברתי לקהילה.

המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים
צילום: לשכת דובר העירייה

יש לציין, שמי שדחף, במשך תקופה ארוכה על מנת שהמרכז ייצא הם תושבי שכונת אם המושבות שחשבו שיש להקצות מרכז לטובת המשפחות "המיוחדות" שבדרך כלל נאלצות לצאת מהשכונה על מנת לקבל שירות ולצרוך חוגים ופנאי. "אנחנו שמחים שהמקום נפתח לטובת תושבי השכונה והעיר", מציינת שלי אהרנסון אחת מהפעילות שדחפו להקמת המרכז שמוסיפה שבמשך מספר שנים המבנה עמד ריק ולאחר שיצרו קשר עם העירייה, עלה רעיון להקמת המרכז לטובת ילדים ומשפחות בעלי צרכים מיוחדים. "אנחנו מאוד מקווים שנוכל ליצור פעילות משולבת יחד עם ילדי השכונה על מנת שהמקום ישמש כמפגש לכלל הקהילה".
טקס חנוכת המרכז למשפחות יתקיים ביום ראשון ה6.1.19, ברחוב שרגא רפאלי 4, בקומה השנייה, בין השעות 18:00-16:30. בתכנית קביעת מזוזה ומופע לכל המשפחה – "אדון שוקו" משירי אריק איינשטיין. אדריכל המרכז למשפחות הוא שמעון חן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר