שער מתחם גנים בעיר לגן המצולם אין קשר לכתבה
שער מתחם גנים בעיר לגן המצולם אין קשר לכתבה

העירייה מחליפה את המאבטחים במתחמי גני הילדים בסיירים שיפעלו בכל העיר

כפי שפורסם במלאבס, העירייה משנה את מתכונת האבטחה בגני הילדים. העיר תחולק לגזרות. גרינברג: "עד כה הייתה אבטחה חלקית ולא שוויונית". יתקיימו מפגשים עם תושבים, כל התאריכים והמיקומים בכתבה

פורסם בתאריך: 12.2.19 14:48

כפי שפורסם לראשונה בעיתון מלאבס, עיריית פתח תקוה הודיעה השבוע שהיא עוברת לאבטחה ניידת בגני הילדים, ומפסיקה את הצבת המאבטחים באשכולות גנים. כיום יש מאבטחים רק במתחמים בהם כמה גנים ומ-100 ילדים ויותר, או בגנים הסמוכים לאתרי בניהה. מדובר בכ-30 מאבטחים שנותנים מענה לכ-130 גנים מתוך כ-500. ראש העירייה ומנהל אגף הביטחון יקיימו עם ההורים מפגשים פתוחים על מנת לענות על שאלות וככל הנראה השינוי יחל לאחר חופשת פסח.
על פי הודעת העירייה, בדומה לאופי האבטחה בערים אחרות, תעבור גם העיר פתח תקווה לאבטחה ניידת שתכלול צוות מאבטחים מיומן ונייד, הרכוב על אופנועים. צוות המאבטחים יסייר בעיר החל מהשעה 7.00 בבוקר ועד השעה 17.00 בגזרה עליו הוא מופקד ויספק מענה לכלל הפעילויות החינוכיות הפורמליות והבלתי פורמליות.
על פי העירייה, אגף הביטחון גייס 18 מאבטחים בעלי יכולת מבצעית גבוהה (רובאי 05), חמושים, הרכובים על אופנועים. המאבטחים יצוידו במערכת שליטה טכנולוגית לקבלת מידע והעברתו למרכז שליטה, וזאת באמצעות תוכנת שליטה ובקרה ייחודית וייעודית. התוכנה תספק למאבטחים ולקב"ט הגזרה מידע בזמן אמת, כך שניתן יהיה לספק מענה מבצעי מהיר ויעיל עד להגעת כוחות הביטחון.
המאבטחים יעברו הכשרה ייעודית מאושרת על ידי חטיבת האבטחה של המשטרה, הכשרת עזרה ראשונה וקורס חילוץ בסיסי. בעירייה מדגישים שבכל גזרה יהיה בנוסף למאבטחים קב"ט, ניידת שיטור עירוני וסיור רכוב נוסף. כמו כן בנוסף לאבטחה הניידת מושלם בימים אלה מענה טכנולוגי משלים בגנים: שערים מבוקרים, מסכי צפייה, מצלמות ואינטרקום בכל הגן.
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "עד כה הייתה בעיר אבטחה חלקית ולא שוויונית. בפועל לא הייתה אבטחה בכל הגנים ונוצר מצב לא הוגן ולא בטיחותי שחלק מהגנים אובטחו וחלק אחר לא. בנוסף, לא סיפקנו מענה אבטחתי לכלל הפעילויות בעיקר אלו המתקיימות לאחר שעות הלימודים הפורמליות. אני סמוך ובטוח כי השיטה החדשה טובה יותר ויעילה יותר. יש בה מענה מהיר ויעיל, קשר ישיר בין הגנים לאבטחה וצוות חמוש ומיומן".
יריב סנדלון, מנהל אגף הביטחון: "אבטחה היקפית בגני הילדים היא האבטחה המתאימה ביותר לעיר גדולה כמו פתח תקוה. חילקנו את העיר לגזרות, ובכל גזרה יפעל צוות מאבטחים מיומן, נייד וחמוש, שייתן מענה איכותי ומקצועי. השיטה החדשה תעלה את יכולת ההרתעה, רמת הביטחון, תחושת הביטחון וזמן התגובה ואיכותה".
בעירייה יקיימו מפגשים פתוחים לתושבים עם גרינברג וסנדלון. המפגשים יתקיימו בין השעות 21:00-22:00 בתאריכים הבאים:
ביום שלישי 19.2 יתקיים מפגש במתנ"ס עולמות.
ביום חמישי 28.2 יתקיים מפגש באודיטוריום גולדה -בשכונת הדר המושבות.
וביום ראשון 3.3 יתקיים מפגש במתנ"ס עמישב.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. מוטרדת ומאוכזבת

    חמור ביותר! מה קורה במצב שאמא או אבא נכנסים לגן באמצעות הקודן ומצטרף אליהם בן אדם של שייך. מי יכול לעלות על זה / למנוע זאת. ברגע יכול להכנס מחבל לשטח הגן. אסור לתת לז לקרות. בטחון ילדינו מעל לכל!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר