הפלאייר שהופץ
הפלאייר שהופץ

"פועלים נתפסו בשרותי בית הספר". פלאיירים אנונימיים עוררו הבוקר בהלה באם המושבות

בית הספר הוציא הודעת הרגעה להורים. תושבים העלו השערה שמדובר באקט מחאה נוכח השינויים במתכונת השמירה באשכולות גנים, שישפיעו בעיקר על אם המושבות

פורסם בתאריך: 13.2.19 11:29

מי מפחיד את הורים הגנים ובתי הספר באם המושבות? הורים שהגיעו הבוקר למתחם הגנים ברחוב חדרה באם המושבות הוותיקה, הופתעו לראות פלאיירים בהדפסה ביתית מפוזרים סמוך למתחם הגנים ולבית הספר ברלב. על הפלאיירים נכתב: "אין בטחון. פועלי בניין שבונים בבר לב, נתפסו בשירותים של בית הספר. תאיר ראדה". בתחתית הפלאייר נכתב: "סכנה – כאן בונים".

מצאנו את זה זרוק ליד מתחם הגנים 22", אומרת אחת האמהות, "אין לי מושג מי הפיץ את זה ובאיזה הקשר, אבל העיקר שזה לא מבוסס על משהו שקרה, הבן שלי בברלב וזה הפיל לי את הלב".
חלק מההורים העלו השערה שמדובר באקט תגובה בעקבות ההודעה שהוציאה אתמול העירייה שהיא משנה את מערך השמירה בגני הילדים ועוברת לאבטחה ניידת. מה שזה אומר, שלאחר פסח יפסיקו לאבטח המאבטחים שהיו מוצבים באשכולות הגנים או בגנים באזורי בנייה וכדומה, ובמקומם יוצבו מאבטחים ניידים על אופנועים שיסתובבו בין הגנים. יצוין כי עיקר ההתנגדות לצעד היא באם המושבות, שם מרבית הגנים נמצאים באשכולות וזה אומר שזה יבוטל.
בכל אופן, הורי בר לב קיבלו הבוקר הודעה מבית הספר שתוכן הפלאייר שהופץ שקרי. אחת האמהות אמרה: "הפרסום מזעזע, מעבר לכך שלא מעט הורים נכנסו ללחץ, להשתמש בשמה של תאיר ראדה, על מנת להשיג את המטרה שלהם, זה ממש לא בסדר ומכעיס אפילו".
גם בהנהגת ההורים בברלב מכירים את הפלאיירים וציינו שאין להם מושג מי מפיץ אותם, הנושא נבדק וטופל ואין דבר שמהווה בעיה מבחינת ביטחון הילדים. עוד הסבירו, שנכון שבבית הספר נבנה מבנה נוסף, אבל הקבלן מאושר על ידי העירייה ומשרד החינוך ויש הפרדה בין בתי הספר לאתר.

תגובת לשכת דובר העירייה: "פתח תקוה כמו ערים אחרות, כולל ירושלים, משפרת את מערך האבטחה ועוברת לאבטחה ניידת והיקפית, באמצעות מאבטחים מיומנים, חמושים, שעברו הכשרות מתאימות ומצוידים במערכת שליטה ובקרה מתקדמת. האבטחה תהיה איכותית יותר, יעילה יותר ובעלת זמן תגובה מהיר. בנוסף, כעת כל גני הילדים יזכו לאבטחה באופן שווה, ולא כפי שהיה עד כה, שלמעלה ממחצית מגני הילדים היו ללא שומר. אנו מודעים לתגובות השונות של ציבור ההורים ומזמינים אותם לבוא למפגשי התושבים עם ראש העיר ואנשי המקצוע. 19.2 במתנס עולמות, 28.2 באודיטוריום גולדה, 3.3 במתנס עמישב. כל המפגשים בשעה 21.00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר