בחירות תיכון אחד העם. צילום באדיבות בית הספר
בחירות תיכון אחד העם. צילום באדיבות בית הספר

הבחירות בתיכון אחד העם: מפלגת כחול לבן היא המנצחת הגדולה עם 36 אחוזים

בבחירות השתתפו 400 תלמידי יא'-יב'. מנהלת בית הספר שאלה בפאנל הבחירות את נציגי המפלגות מדוע אף נבחר ציבור לא התקשר לברך את תלמידי בית הספר על ההישגים הגדולים בתחרות בינלאומית בדיבייט באונברסיטת "ייל"

פורסם בתאריך: 19.3.19 08:35

אחרי שבתיכון בן גוריון ניצחה מפלגת כחול לבן ובתיכון גולדה ניצחה מפלגת הליכוד – כחול לבן היא המנצחת הגדולה בבחירות בתיכון אחד העם בעיר שהתקיימו אתמול (ב') – היום האחרון בו מותר על פי החוק לקיים תעמולת בחירות בתוך בתי הספר. נציגי 13 מפלגות הגיעו לתיכון ו-13 פתקים הוצבו בקלפיות ולבסוף גרפה כחול לבן 36 אחוז מקולות תלמידי יא' ו-יב', שהם 43 מנדטים. מפלגת הליכוד ניצבה שנייה עם 29 אחוז, כולנו עם 7 אחוז, העבודה עם 6 אחוז, זהות עם 6 אחוז, ישראל ביתנו עם 5 אחוז ומרצ עם 5 אחוז. הימין החדש, גשר וש"ס קיבלו כל אחת מהפלגות אחוז אחד. שני אחוז מהתלמידים שמו פתק לבן ואחוז אחד נפסל.

במהלך חגיגת הדמוקרטיה התקיימו שיעורי חינוך, הפנינג מפלגות עם דוכנים, פליירים ושירים. בשעה 11:00 התכנסו התלמידים לפאנל בחירות שבסופו הלכו לבחור כ-400 מתלמידי י"א- י"ב. בפאנל השתתפו: ליכוד – אמיר אוחנה. עבודה – יעל כהן פארן. מרצ – מהרהטה ברוך רון, כחול לבן – מאיר כהן, כולנו – מירב בן ארי, ישראל ביתנו – עודד פורר, גשר – עו"ד גלעד סממה, הימין החדש – עמיחי שיקלי, ישר – יובל קרניאל, זהות – הרב חיים אמסלם, איחוד מפלגות הימין – יוסי כהן, מגן – גל הירש וש"ס- סגן ראש העיר אוריאל בוסו.

בחירות תיכון אחד העם. צילום באדיבות בית הספר

בחירות תיכון אחד העם. צילום באדיבות בית הספר

התלמידים שאלו בית היתר את נציג הימין החדש: אנו חיים במדינה המתיימרת להיות שוויונית עבור כל אזרחיה ועל אף זאת, הקהילה הגאה אינה מקבלת יחס המעניק שוויון זכויות כמו לשאר האזרחים. אין אפשרות לנשואים חד מינים לא כל שכן פונדקאות. יש גילוי הומופובים קשים בקרב חלק מנבחרי העם והם לא מתביישים להשמיע זאת. האם וכיצד תפעלו להפחתת ההומופוביה וקידום זכויות קהילת הלהט"ב?

נציג כחול לבן נשאל: אנו מציינים שנה לפיגוע העפיפונים והבלונים ברצועת עזה והפרות סדר בכל סופ"ש. אנו איבדנו בן משכונתנו, לוחם גבעתי, בקיץ האחרון בגבול עזה. מהו הפתרון אותו מציעה מפלגתך לשינוי המצב?

בחירות תיכון אחד העם. צילום באדיבות בית הספר

בחירות תיכון אחד העם. צילום באדיבות בית הספר

נציג הליכוד נשאל על דוח מבקר המדינה על מצב התחבורה הציבורית בישראל ועל המחסור בשבילי אופניים בטוחים. נציג כולנו נשאל על התסכול של מעמד הביניים מעול המיסים. נציג מפלגת העבודה נשאל על פרשות השחיתות שנחשפות במדינה.

אפילו מנהלת בית הספר, יעל בצלאל, הפנתה שאלה לכל חברי הפאנל ושאלה: "עם ישראל ובעיקר נבחריה מתרגשים מהכרה בינלאומית וגאים בספורטאים, זמרים, שחקנים בעלי הישגים בינלאומים: נטע ברזילי באירוויזיון, ירדן גרבי בגודו, לינוי אשרם בהתעמלות אומנותית. הם זוכים לסיקור, לטלפון מרגש מראש הממשלה וכל עם ישראל שותף להישג. רק בשנה האחרונה תיכון אחד העם העניק למדינת ישראל עשרות מדליות בתחרות בינלאומית בדיבייט באונברסיטת ייל ובתחרות מדעי המחשב ברוסיה ורומניה. משהו מכם שמע על כך? שמח בשמחת תלמידינו? האם נבחר עם ממפלגה כלשהי התקשר לברך?".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר