בחירות תיכון בן גוריון. צילום באדיבות בית הספר
הבחירות בתיכון בן גוריון. צילום באדיבות בית הספר

הבחירות בתיכון בן גוריון: ניצחון למפלגת כחול לבן

המפלגה בראשות בני גנץ קיבלה 39 אחוזים מהקולות, הליכוד 31. אחוז אחד למפלגת העבודה. הח"כים נשאלו שאלות נוקבות על ידי התלמידים

פורסם בתאריך: 27.2.19 16:25

ניצחון למפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ בבחירות בתיכון בן גוריון בעיר. המפלגה קיבלה 39 אחוזים מהקולות (כ-46 מנדטים), הליכוד 31 אחוז (כ-37 מנדטים), זהות יהודית 6 אחוז, מרצ 5, כולנו 4, ישראל ביתנו 2, צומת 4, הימין החדש 2, העבודה 1. 5 אחוז שמו פתק לבן ושאר המפלגות לא עברו את אחוז החסימה.
550 מתלמידי כיתות י'- י"ב מתיכון בן גוריון השתתפו ביום הדמוקרטיה של בית הספר. את יום הבחירות פתחו התלמידים בשיעורי חינוך ולאחר מכן התקיים הפנינג בחירות של פעילי המפלגות שהציפו את בית הספר בשלטים, כרזות, פלאיירים והתחרו על ליבם של התלמידים. לאחר ההפנינג שהיה צבעוני ומשמח התכנסו תלמידי שכבות י"א ו-י"ב באולם הספורט לפאנל בהנחייתו של שבי זרעיה. השתתפו בפאנל  הח"כים – אמיר אוחנה מהליכוד, מיכל בירן מהעבודה, מהרטה ברוך רון ממרצ , יוראי להב הרצנו מ-כחול לבן, גלעד סממה מגשר, מירב בן ארי מכולנו, ייבגני סובה מישראל ביתנו, אוריאל בוסו מש"ס, רון בן יהושפט מהימין החדש, אורן חזן מצומת, שי מלכא מזהות, לובו ויזנר מישר.

בחירות תיכון בן גוריון. צילום באדיבות בית הספר

הבחירות בתיכון בן גוריון. צילום באדיבות בית הספר

התלמידים שאלו שאלות נוקבות –נגה וינטר משכבת י"ב הפנתה שאלה לח"כ אמיר אוחנה ושאלה האם מי שמבקר את ראש הממשלה או מאיים עליו פוליטית נחשב שמאלני? והאם לשמאלנים אסור לבקר את ראש הממשלה? עוד הקשתה ושאלה כיצד יתכן שנתניהו והליכוד מבקרים אחרים על כך שהם שמאלנים בעוד ממשלת הליכוד מעביריה מיליונים לחמאס. שובל חזקיהו משכבת י"ב שאל את נציג כחול לבן יוראי להב הרצנו, האם המפלגה תסכים לשבת בקואליציה עם מפלגות ערביות אנטי ציוניות כדי לייצר גוש חוסם ובנוסף שאל האם לגיימי בעיניו שעד רגע זה הבוחרים לא יודעים מה עמדתה של המפלגה בנושאים מהותיים אלה. אור קלמפנר מ-י"ב, שאל את חברת הכנסת מירב בן ארי כיצד יתכן שהיא, חברת כנסת ממפלגת כולנו המגדירה את עצמה כמפלגה חברתית, הצביעה נגד העלאת הקצבאות לקשישים משיקולי שלמות הקואליציה. מיכל אפרתי, מנהלת בית הספר, הפנתה שאלה לכל משתתפי הפאנל בנושא חוק הלאום – "בניגוד להכרזת העצמאות שקבעה שישראל היא מדינה יהודית דמוקרטית ויש סביבה קונצנזוס, חוק הלאום שנחקק לאחרונה עורר התנגדויות רבות, בין היתר בשל העובדה שאזרחים נפלאים ונאמנים כדוגמת הדרוזים חשו מודרים. במידה ותהיו שותפים לקואליציה האם תשאירו את חוק הלאום כפי שהו או תדרשו לשנות וכיצד?".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר