רמי גרינברג, באדיבות מטה התחדשות
רמי גרינברג, באדיבות מטה התחדשות

רמי גרינברג עונה על שאלון הבחירות של מלאבס: "אני מקדיש את חיי למען העיר, זה הייעוד שלי"

מה רמי גרינברג הכי אוהב בעיר, איך הוא מסכם את הקדנציה, למה בחר בפוליטיקה ומה הוא מתכנן לשנים הבאות. שאלון הבחירות של מלאבס, כל התשובות

פורסם בתאריך: 13.2.24 14:49

שם: רמי גרינברג (45), ראש העיר פתח תקווה, ראש סיעת התחדשות למועצת העיר.

השכלה: עו"ד ובעל תואר ראשון במשפטים שאותו סיים בהצטיינות.

שירות צבאי: מ"פ במיל' בדרגת רב סרן בחטיבת הצנחנים "חוד החנית" (חטיבה 55).

הפעילות הציבורית שלי: אני פעיל בעיר פתח תקווה כבר 30 שנה, במהלכן פעלתי במסגרות התנדבות שונות וכן בתפקידי ניהול בעירייה. כנער התנדבתי במספר עמותות שפעלו בעיר, ובתוכן ארגון "לתת" שמספק מזון לנזקקים. שרתתי את תושבי פתח תקווה גם כעוזר מנכ"ל העירייה, תפקיד בו זכינו לקדם את איכות החיים בעיר ואפשר לי ללמוד רבות על המערכת המוניציפלית לקראת היבחרותי לראשות העיר בשנת 2018 וקודם לכן כחבר מועצה".

להיות ראש העיר בפתח תקוה: "בחמש השנים האחרונות, בהן אני מכהן כראש העיר,  קידמנו את העיר בכל פרמטר. עשינו זאת מתוך היכרות רבה עם השטח, עם כל פינה בעיר ובמסגרת סיורים מקצועיים שמתקיימים כמעט בכל יום. אנחנו בקשר אישי וישיר עם התושבים בכל עניין, אין פינה שלא היינו בה, וכל שכונה זכתה לקבל את המיטב מהרשות בכל תחום. אני מקדיש את חיי למען העיר, וזה הייעוד שלי".

למה לי פוליטיקה: "הפוליטיקה היא רק אמצעי שכל איש ציבור חייב להשתמש בו כדי להעצים את העשייה הציבורית. אני פעיל בפוליטיקה המקומית כעשור, כאשר היעד החשוב ביותר בכל 30 השנים שבהן אני פעיל, הוא העשייה למען העיר ולמען התושבים. אני תמיד אהיה עסוק בעשייה ציבורית כי זה העיקר, ולשם כך אני מקדיש את כל חיי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הוכחנו זאת בחמש השנים האחרונות, בכל העיר ובכל תחום. הגעתי לעשייה הציבורית מתוך אהבה לזולת ובפרט לעיר הנפלאה שלנו, ואני אמשיך לשרת את תושבי פתח תקוה מתוך אהבה ואכפתיות רבה".

הדבר שאני הכי אוהב בעיר: "בפתח תקווה יש ייחודיות שכמעט ולא קיימת באף עיר אחרת. שילוב של עולים חדשים, עולים וותיקים וצברים, מכל העדות ומכל המגזרים. הרמוניה נפלאה שמביאה תועלות רבות לתושבים בכל תחומי החיים. גם בקדנציה הבאה, כל אחד ימשיך לקבל את השירות לו הוא זקוק, מתוך שוויוניות – ללא הפליות או העדפות. לצד המרקם האנושי הייחודי, פתח תקווה היא עיר עם היסטוריה מפוארת, הווה משמעותי מלא בהצלחות והישגים ועתיד מזהיר. זו גאווה גדולה ותחושת סיפוק אדירה לעמוד בראשות העיר המיוחדת הזו, ואני עושה זאת באהבה רבה ובמסירות אין קץ".

מה הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: "בקדנציה האחרונה הכנו תכנית עבודה מסודרת לכל תחום ואנחנו נמשיך לפעול בהתאם לתכנית לשדרוג התשתיות, להקמת פארקים ומרחבי פנאי, הקמת מבני ציבור וחינוך, שדרוג הרחובות ועוד. נמשיך בעשייה הענפה למען התושבים בכל תחום. כדי שזה יקרה בעצימות גבוהה, אסור להיות שאננים ביום הבחירות. חשוב לחזק גם את הסיעה בראשותי "התחדשות" באות "ר" ולהבטיח חמש שנים מוצלחות נוספות".

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר