הפגנה בנושא השמירה מול העירייה. צילום מטה ההורים העירוני
הפגנה בנושא השמירה בגנים מול העירייה. צילום מטה המאבק של ההורים

הורים במכתב נרגש לחברי המועצה: "אל תפקירו את ילדינו"

מועצת העיר אמורה לדון הערב באבטחה בגנים, על רקע המחאה הציבורית הגדולה מאז בוטלה הצבת המאבטחים במתחמים הגדולים. כזכור בשבוע שעבר הופץ סרטון הקורא להורים להגיע היום לעירייה (צפו בסרטון)

פורסם בתאריך: 27.5.19 12:01

היום (שני) בערב, תתקיים ישיבת המועצה ובמסגרתה ידונו גם בנושא ביטול השומרים במתחמי הגנים. הבוקר הוציא מטה המאבק של ההורים להחזרת השומרים, מכתב לכל חברי המועצה בבקשה לתמיכה ועזרה בהחזרת השמירה. "הסרת השומרים ממתחמי גני הילדים בהם לומדים בנותינו ובנינו, פעוטות בני 3, 4 ו-5 שנים, הותירה את המתחמים במצב של כאוס אבטחתי", הם כותבים. "יש שעות בהן השערים פרוצים ואין בקרה על הכניסות והיציאות, אין סריקה מסודרת בתחילת היום והסיירים לא נראים מספיק בשטח. התחושה היא שהשמיכה קצרה ואין ל-18 סיירים יכולת לספק ביטחון לעשרות מתחמי גנים גדולים ועוד כמה עשרות גנים בודדים ברחבי העיר".

הם מציינים שעד כה כ-2,150 הורים נטלו חלק בהשבתות של 10 מתחמי גנים גדולים, מארבע שכונות מרכזיות בעיר: אם המושבות, כפר גנים ג', נווה גן ונווה דקלים. "אלפי הורים נושאים אליכם עיניים, אלפי הורים שמבקשים שיינתן להם פתרון, אלפי הורים שבחודש האחרון רמת הביטחון של ילדיהם במתחמי הגנים ירדה, אלפי הורים שזועקים אליכם – אל תפקירו את ילדינו", הם כותבים. הם מבקשים מחברי המועצה להקדיש לנושא מחשבה נוספת ולהחזיר את השומרים לפתחם של מתחמי הגנים הגדולים.

לצפייה בסרטון שהפיצו הורים וחברי מועצה לקראת הישיבה כנסו כאן

לקריאת כתבה נרחבת על הנושא כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר