מתוך הסרטון של מצלמות האבטחה במעון בראש העין צילום דוברות המשטרה גננת מתעללת בראש העין. צילום באדיבות המשטרה
מתוך הסרטון של מצלמות האבטחה במעון בראש העין צילום דוברות המשטרה גננת מתעללת בראש העין. צילום באדיבות המשטרה

קשה לצפיה: תיעוד של הגננת המתעללת שהאכילה את הילדים בקיא, קשרה והיכתה אותם

משטרת ישראל סיימה את החקירה נגד הגננת שבקרוב יוגש נגדה כתב אישום. המשטרה שחררה לפרסום צילומים ממצלמות האבטחה ובהם תיעוד של מעשי ההתעללות החמורים של הגננת בפעוטות. מדובר בסרטון קשה לצפיה

פורסם בתאריך: 4.7.19 16:51

משטרת ישראל סיימה את חקירת החשדות להתעללות בפעוטות בגן בראש העין. ביום 19.6.19 התקבל במשטרת ישראל דיווח על חשדות להתעללות בפעוטות בגן ילדים לגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, שנוהל בביתה של חשודה בת 25 מראש העין. עם קבלת הדיווח פתחה משטרת ישראל בחקירה רגישה, אינטנסיבית ומורכבת, במהלכה נאספו ראיות כנגד החשודה שביססו את החשדות.

במהלך החקירה איתרו חוקרי משטרת ישראל את תיעוד מצלמות האבטחה בגן, שתיעדו את הנעשה בגן בשעות הפעילות, ואת התנהלות החשודה מול הפעוטות. מצפייה של החוקרים בסרטי האבטחה עלה כי הגננת נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, להאכיל אותם בקיא שפלטו, לקשור את אחד הילדים בידיו לכיסא כשהן משוכות לאחור והוא ממרר בבכי עד אשר נופל מהכיסא לרצפה וידיו נותרות קשורות מאחור, וכן היכתה את הילדים באמצעות מגבת ובידיים.

צפו בסרטונים: סיכום של החוקרת רס"ל פריידי קמינצקי וסרטון ערוך ממצלמות האבטחה בגן. באדיבות דוברות המשטרה.

 

במהלך החקירה זומנה לתחנת המשטרה סייעת שעבדה בגן, ומחקירתה עלה חשד כי היתה עדה למקרי ההתעללות של הגננת בילדים ואף נקטה בעצמה באלימות כלפי הפעוטות בגן. הסייעת נעצרה והובאה לדיון בהארכת מעצרה בבימ"ש השלום בפ"ת, שם שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. ההליכים המשפטיים נגד הסייעת יימשכו בהליך רגיל ולא במסגרת מעצר.

ביום 21.6.19 זומנה הגננת לחקירה בתחנת המשטרה, ומעצרה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע הוגשה בעניינה הצהרת תובע, בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגד החשודה כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כדאי שתדייקו כשאתם כותבים כתבה, היא לא גננת. היא מטפלת. בלי הסמכה. אין לה תואר או הסמכה מסוימת לטפל בילדים. עושים שם רע לגננות. עד כה מרבית המקרים זה ע"י מטפלות ללא הסמכה/ סייעות שגם הן לא צריכות הסמכה. אז תדייקו. והייתי במקומכם משנה.

  2. סופי

    מסכנים מסכנים התעללה בהם באכזריות כל כך קשה פחדו ממנה ויש גם תינוקות אלוהים ישמור. איך היא מסוגלת ככה להתעלל להרביץ לחבוט בהם ליקשור אותם אלוהים יעניש אותה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר