מקפלן לאגף החינוך היסודי: טלי טולדנו תחליף את סיגלית הלל יאראק

טולדנו שימשה במשך תשע שנים כמנהלת בית הספר קפלן, בתפקידה האחרון שימשה כמפקחת במחוז תל אביב

פורסם בתאריך: 11.8.19 22:19

טלי טולדנו היא המנהלת החדשה של האגף לחינוך יסודי בעירייה. טולדנו תחליף בתפקיד את סיגלית הלל יאראק שתסיים בקרוב את תפקידה. טולדנו נבחרה פה אחד לתפקיד היא גדלה וצמחה במערכת החינוך העירונית ושימשה במגוון תפקידי הוראה וניהול. היא בעלת M.A במנהל מערכות חינוך, B.A בלשון עברית ובחינוך ובוגרת קורס ייעוץ ארגוני. בצעירותה למדה בבית הספר היסודי "עין גנים", וברבות הימים שבה לבית הספר ושימשה שם כמורה ומחנכת במסלול מחוננים. בתפקידה האחרון שימשה כמפקחת על החינוך היסודי ב"רמת גן" (א-ח). במחוז תל אביב שימשה גם כרפרנטית לתחום הבחירה המבוקרת העירונית והסדרת בתי ספר ייחודיים (אנתרופוסופיים, דמוקרטיים וכד').
אך התפקיד אותו לא מעט מתושבי העיר זוכרים לה, הוא ניהול בית הספר "קפלן" הנמצא בשכונת רמת ורבר, אותו ניהלה במשך תשע שנים. טולדנו נחשבה במשך שנים למנהלת המיתולוגית של בית הספר והובילה אותו להצלחה והישגים גבוהים ששיאם היה קבלת פרס חינוך ארצי, בזכות הפיכתו למוביל פדגוגיה פורצת דרך ופיתוח דגם ייחודי של למידה משותפת של החינוך המיוחד וילדים חולים ומאושפזים, יחד עם החינוך הרגיל.

טלי טולדנו

סיגלית הלל יאראק. צילום זאב שטרן

סיגלית הלל יאראק. צילום זאב שטרן

ראש העיר רמי גרינברג בירך את טלי טולדנו ואמר: "אני שמח על בחירתה של טלי טולדנו לתפקיד מנהלת אגף החינוך היסודי ומשוכנע כי טלי תבצע אותו בהצלחה רבה. טלי מכירה היטב את מערכת החינוך בעיר והגיעה להשגים מרשימים בתפקידיה הקודמים. אני משוכנע כי גם תפקיד מאתגר זה היא תבצע בהצלחה רבה. טלי מביאה איתה חדשנות, פתיחות וראייה רחבה, כמו גם ניסיון עשיר במערכת החינוך. אני מאחל לה הצלחה רבה ומודה מקרב לב לסיגלית יאראק המסיימת את תפקידה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך".
רון כץ, מ"מ ראש העיר וראש מינהל החינוך, אמר: "אני שמח על חזרתה של טלי למערכת החינוך המצוינת של פתח תקוה. מערכת החינוך בעיר מטפחת אנשי ניהול ואני שמח על בחירתה של טלי אשר צמחה במערכת ומביאה עימה ניסיון, יכולות מוכחות והישגים רבים. אגף החינוך היסודי בעיר הוא מהגדולים שיש והאתגרים בו הם רבים ואין לי ספק כי טלי תעמוד באתגרים שעוד נכונו לה. אני מאחל לטלי הצלחה רבה ומודה לסיגלית יאראק שמילאה תפקיד זה בהצלחה רבה וכעת ממשיכה בדרכה המקצועית".
טלי טולדנו אמרה: "אני נרגשת לחזור הביתה, לפתח תקוה ולעשות לביתי. שמחה להיות שותפה פעילה בשינויים המדהימים שנעשים בעיר. אני מאמינה מאוד במערכת החינוכית בעיר ובטוחה שיחד עם המנהלים, צוותי ההוראה ובשותפות מלאה עם משרד החינוך נוכל להמריא למחוזות נפלאים".

טולדנו היא תושבת פתח תקוה, נשואה למאיר ואם לשלושה.

ועידת החינוך של ערי ישראל מגיעה לפתח תקוה, לפרטים והרשמה כנסו כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סימה

    שהיה לה בהצלחה נכנסת לנעלייםםםםםםם ענקיותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר