גן ילדים צילום אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה
גן ילדים צילום אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

ההורים מאוכזבים: לא יהיו צהרונים בחול המועד סוכות

עד לפני שנתיים היו צהרונים גם בחופשת סוכות. אחת האמהות: "התלוננו גם בשנה שעברה, חשבנו שהשנה זה ישתנה"

פורסם בתאריך: 2.9.19 15:08

הורים שילדיהם רשומים לצהרונים העירוניים (ילדי גנים וכיתות א'-ג') מתלוננים על כך שעל פי הפרסומים לא יהיו השנה צהרונים בחול המועד סוכות, דבר אשר מאוד מקשה עליהם. גם בשנה שעברה לא התקיימו צהרונים בסוכות. הפעם האחרונה בה התקיימו צהרונים בסוכות הייתה לפני שנתיים. "אני מתקשה להבין איך העירייה לא דואגת מול המפעיל שיהיה צהרון בחול המועד סוכות, גם אם היא תצטרך לסבסד חלק", אומרת אחת האמהות, "הרי זה שלושה ימים ברצף שצריך למצוא סידור לילדים, יש הורים שעובדים וזה מאוד לא פשוט".

עדכון: הצהרונים יפעלו בחול המועד סוכות במשך יומיים, כנסו כאן לקרוא את הפרטים

אמא אחרת מוסיפה: "כבר בשנה שעברה התלוננו, צריך להבין שסוכות זה ממש אחרי החופש הגדול ולמרבית ההורים ימי החופש נגמרו ולכן ציפינו שהשנה הדברים יטופלו אחרת, אך לצערי הבנו שזה לא כך". עוד אומרים ההורים כי לפי לוח החופשות של הצהרונים שפורסם ככל הנראה גם בל"ג בעומר, להבדיל משנה שעברה, לא יהיה צהרון. "אנחנו מאוד מקווים שראש העיר יתערב בנושא על מנת להקל על ההורים", אומר אחד ההורים.
יצוין כי בעבר נקבע שבתוכנית ניצנים יהיו 11 ימים קבועים: חמישה ימים בחנוכה, חמישה ימים בפסח ויום באסרו חג סוכות, אלו ימים שמחייבים את כל הצהרונים והמדינה דאגה לסבסד את הימים האלה.

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "לוח הצהרונים בחופשות של הרשות מוצמד ללוח משרד החינוך אשר קבע כי בשנת הלימודים תש"פ לא יינתן תקצוב עבור התכנית ניצנים בחגים. על כן התקבלה החלטה בשיתוף ועד ההורים העירוני כי אחד עשר הימים הארוכים יינתנו על פי החלוקה הבאה: חמישה ימים בחנוכה, חמישה ימים בפסח ויום נוסף באסרו חג סוכות. לפיכך, לא הייתה אפשרות לקיים צהרונים גם בחול המועד סוכות".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השנה כן יש צהרון בחול המועד סוכות .ב-15,16 לאוקטובר כן יש צהרון, וגם באיסור חג. ב-22

  2. נעה

    לכל אלה שמתלוננים..גם לעובדי החינוך יש ילדים ולא יחפשו להם סידורים לשמור על ילדכם.תהנו ותבלו עם ילדיכם ואל תחפשו פתרונות על חשבונם של אחרים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר