גן ילדים צילום אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה
גן ילדים צילום אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

בעקבות מחאת ההורים: העירייה הודיעה כי הצהרונים יפעלו במשך יומיים בחוה"מ סוכות

אנשי מינהל החינוך הגיעו לסיכום עם מפעילי הצהרונים בעיר לפיו הצהרונים יפעלו בחוה"מ במשך יומיים בעלות של 180 שקלים

פורסם בתאריך: 3.9.19 22:59

ראש העירייה, רמי גרינברג וראש מנהל החינוך רון כץ, סיכמו על מתווה חדש עם מפעילי הצהרונים בנוגע לקיום צהרוני הגנים בחול המועד סוכות. על פי המתווה יפעלו הצהרונים בתאריכים 15-16.10. כזכור, לוח הצהרונים בחופשות של הרשות מוצמד ללוח משרד החינוך אשר קבע כי בשנת הלימודים תש"פ לא יינתן תקצוב עבור התכנית ניצנים בחגים. מה שמנע את הפעלת הצהרונים בחול המועד סוכות.

על פי המתווה החדש יפעלו הצהרונים במתכונת תכנית ניצנים בין השעות 8:00 ל-16:00, בעלות של 180 שקלים לשני הימים עבור תלמיד. הקייטנה תתקיים במתחם אחד או שניים על פי החלטת הזכיין והילדים יחולקו לקבוצות גיל.

הרישום לקייטנה יערך בתאריכים 22-26.9 ויפורסם ע"י הזכיינים. לאחר גמר הרישום יואחדו הגנים, יבנו הקבוצות וישובצו אנשי צוות בהתאם.

כזכור לפני מספר ימים התעוררה מחאת הורים בעקבות פרסום לוח החופשות ממנו עלה כי הצהרונים לא יפעלו בחול המועד סוכות, כפי שפורסם בהרחבה במלאבס.

ראש העירייה, רמי גרינברג: "במסגרת האפשרויות שנותרו לנו לאחר שמשרד החינוך ביטל את תכנית ניצנים בגנים, הצלחנו להגיע למתווה הטוב ביותר במצב שנוצר. נעשו מאמצים רבים כדי להגיע למתווה אשר נעשה מתוך מחשבה על ההורים. אני מודה לאנשי מינהל החינוך בעירייה על הפשרה אליה הגיעו מול מפעילי הצהרונים. טובת התושב היא שמנחה אותנו בכל הפעילות העירונית וכך גם ימשיך להיות".

ראש מינהל החינוך, רון כץ: "לא נשארנו אדישים אל מול מצוקת ההורים אשר נאלצים לעבוד בחול המועד, ופעלנו כדי להוציא את המיטב בסיטואציה שנוצרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר