בית ספר שיפר. צילום זאב שטרן
בית ספר שיפר. צילום זאב שטרן

סגנית מנהלת בית ספר בפתח תקוה בבידוד ביתי. המנהלת הוציאה הודעה להורים

סגנית מנהלת בית ספר שיפר שהתה בחנות הפיראט האדום באור יהודה, שבעליה אובחן כחולה בקורונה. "הובהר לי כי אנחנו לא צריכים לשהות בבידוד משום שאנו מעגל שלישי", כתבה המנהלת להורים. ועד ההורים: "אנחנו רגועים"

פורסם בתאריך: 2.3.20 11:22

סגנית מנהלת בית הספר שיפר נמצאת בבידוד ביתי, לאחר ששהתה בחנות 'הפיראט האדום' באור יהודה, שבעליה נדבק בקורונה. מנהלת בית הספר, יפעת הירש ויסמן, הוציאה מכתב להורים ובו כתבה שלאחר שנודע כי הסגנית שהתה בחנות ובהתייעצות עם משרד החינוך, משרד הבריאות, ראש העיר ומנהלת האגף לחינוך יסודי, הסגנית נכנסה לבידוד ביתי.

"ביום שישי בצהרים התייעצתי עם מפקחת המחוז, מנהלת האגף לחינוך יסודי וראש העיר שגם הגיע לבית הספר ושוחח עם רופא המחוז והובהר לי כי אנחנו לא צריכים לשהות בבידוד משום שאנו מעגל שלישי", היא כתבה להורים. עוד היא ציינה שהסגנית חשה בטוב ואין לה שום סימפטומים של המחלה.

אחת מחברות ועד ההורים ציינה: "בית הספר הוציא להורים הודעה ובה פירט מה היה וההורים רגועים, ההורים מודעים לכך וסומכים על בית הספר ואם היה חשש אפילו קטן לא היינו שולחים את הילדים, אנחנו יודעים שאין כל סכנה לילדינו".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "עם קבלת ההנחיה ממשרד הבריאות בנוגע למבקרים בחנות הפיראט האדום באור יהודה, הסגנית פעלה באופן אחראי ונכנסה לבידוד כאשר היא חשה בטוב. נכון לעכשיו, בהנחיית הרופא המחוזי – אין צורך בפעולות נוספות מעבר לאלו שנעשו בנושא. בהזדמנות זו נבקש מהתושבים להישמע להוראות משרד הבריאות בנושא ולנהוג לפיהן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר