צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"הילד שלי לא צריך לסבול". האם חזרה מתאילנד, על הבן נאסר להגיע לבית הספר

הורים מתלוננים על הנחיית העירייה בנוגע לבני משפחה של אנשים שנמצאים בבידוד. במקרה הזה אגב, על בן נוסף מהמשפחה לא נאסר להגיע לבית ספרו

פורסם בתאריך: 4.3.20 13:10

עיריית פתח תקוה הודיעה אתמול  שתלמידים שהוריהם שוהים בבית בבידוד, לא יגיעו גם הם לבית הספר/ גן וישהו גם הם 14 יום בבידוד. תלמידים אלו יזכו למענה חינוכי חלופי במידת האפשר.

ההודעה של ראש העיר תפסה הורים שחזרו לאחרונה ממדינות שדורשות בידוד לא מוכנים. חלק מהם יוצאים נגד ההחלטה שאינה מעוגנת בהוראות של משרד הבריאות. "אני חזרתי השבוע מתאילנד ומנהלת בית הספר הודיעה לי שלאור החלטת ראש העיר הבן שלי שהוא בכיתה ד' צריך להישאר בבית ולא להגיע לבית הספר", אומרת אמא לילד בבית ספר יסודי במרכז העיר. יצוין כי למשפחה ילד נוסף בתיכון, שכרגע לא קיבל הוראה להישאר בבית. "זה שאני בבידוד, לא אומר שהילד שלי צריך לסבול מכך. אני נמצאת בחדר אחר, אין לי איתו שום מגע והכל מתנהל על פי ההנחיות", היא מסבירה. "אתמול התקשרתי לראש העיר והסברתי לו שההחלטה שלו לא נכונה והוא לא יכול להחליט על דעת עצמו ולפגוע בסמכויות שלי, אבל הוא התעקש שהבן שלי לא ייכנס לבית הספר. לא ראיתי ראשי ערים אחרים שפועלים כך. אני מנסה ליצור קשר עם משרד החינוך והמפקחת, להבין את זה. הבוקר לא שלחתי את הבן שלי לבית הספר, כי המנהלת אמרה לי שהבוקר יגיע לבית הספר הקב"ט העירוני ופיקוח ורציתי למנוע ממנו אי נעימות".

לטענת גורמים בעירייה, ההחלטה של ראש העיר הגיעה לאחר שהגיעו לעירייה שמועות על כך שיש הורים שחזרו מחו"ל והם נמצאים יחד עם הילדים, מכינים להם ארוחת בוקר וצהריים ואף יורדים עם הכלב ולכן הבידוד שלהם הוא לא באמת אפקטיבי. ממשרד החינוך נמסר ראש עיריית פתח תקוה התבקש על ידי משרד החינוך לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ממשרד החינוך נמסר: "ראש עיריית פתח תקוה התבקש על ידי משרד החינוך לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "לנוכח הנתונים שהולכים וגדלים מידי יום בנוגע להיקף ההדבקות בנגיף הקורונה, ראש העיר רמי גרינברג הנחה את מנהלי מסגרות החינוך להשאיר בבית תלמידים אשר הוריהם חזרו לאחרונה מאחת המדינות המועדות. מדובר בהנחיה מקומית שמטרתה למנוע אי נעימויות בקרב הילדים וצמצום האפשרויות להדבקות בנגיף. לצד זאת, כל מקרה ייבחן לגופו על ידי מנהלות בתי הספר, הפיקוח והרשות. אנחנו קוראים להורים ולצוותים החינוכים בעיר לנהוג באורך רוח ולהבין כי ההנחיה המדוברת נועדה להבטיח עד כמה שניתן את בריאות הילדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר