כיתה ריקה. צילום רינת אברג'יל
כיתה ריקה. צילום רינת אברג'יל לכיתה המצולמת אין קשר לכתבה

בעקבות ההחלטה: בתי הספר בפתח תקוה מתארגנים ללמידה מרחוק

שומרי בית הספר וצוות המינהלה יגיעו לבית הספר מחר - יום שישי, ובשבוע הבא עד להודעה חדשה, וזאת על מנת לאפשר לילדים לקחת ציוד מהלוקרים וכן לסייע בהערכות לקראת הלמידה המקוונת

פורסם בתאריך: 12.3.20 23:18

החל ממחר יום שישי, מושבתים בתי הספר ברחבי הארץ. ממשרד החינוך נמסר הערב כי "בהתאם להחלטת ראש הממשלה, שר החינוך, משרד הבריאות, והמטה לביטחון לאומי, מערכת החינוך תחל את חופשת הפסח החל ממחר. ילדי הגנים, ילדי החינוך המיוחד, נערים בסיכון ותלמידי כפרי הנוער ימשיכו את לימודיהם. כדי לעצור את מגמת ההתפשטות של נגיף הקורונה ומספר החולים החליטו הערב ראש הממשלה, שר החינוך, משרד הבריאות והמטה לביטחון לאומי כי החל ממחר (ו') מערכת החינוך תחל את חופשת הפסח. החלטה זו תחול על כיתות א'-יב' ועל פעילויות בלתי פורמליות (כגון: טיולים) .
היא לא תחול על גני ילדים, ילדי החינוך המיוחד הלומדים במוסדות חינוך מיוחד ונערים בסיכון. כמו כן, היא לא תחול על תלמידי כפרי הנוער שאינם ברי פינוי. אלה יקבלו מענה חינוכי בכפרים. אשר לילדי עובדי הצוותים החיוניים בגילאי א-ג, נבחנים כעת פתרונות, והודעה בעניין תמסר בהמשך". עוד נמסר ממשרד החינוך כי "המשרד יחל לתת את המענים הלימודיים הנדרשים, ויעדכן באופן מסודר בהמשך".

מהעירייה נמסר: "לאור החמרת ההנחיות של משרד הבריאות ומשרד החינוך והודעת ראש הממשלה מר נתניהו החל ממחר, יום שישי ה-13/3, לא יתקיימו הלימודים בבתי הספר בכיתות א-יב. גני הילדים יפעלו כרגיל. החינוך המיוחד (בבתי הספר של החינוך המיוחד) יפעלו כרגיל. צהרונים בגנים יפעלו כרגיל. שומרי בית הספר וצוות המינהלה יגיעו לבית הספר מחר – יום שישי, ובשבוע הבא עד להודעה חדשה, וזאת על מנת לאפשר לילדים לקחת ציוד מהלוקרים וכן לסייע בהערכות לקראת הלמידה המקוונת. כל בתי הספר מתארגנים לקראת הלמידה מרחוק".

עוד נמסר: "מגרשי הספורט פתוחים וכך גם הבריכות. חדרי הכושר העירוניים סגורים. חוגים מתקיימים כרגיל ובתנאי שאין יותר מ-100 משתתפים. תנועות הנוער מתבקשות שלא לקיים אירועים המוניים. בנוסף אנו מזכירים כי יש להימנע מהתקהלויות שאינן הכרחיות ואסורה ההתכנסות מעל 100 איש. יודגש כי בוטלו האירועים השונים בכל רחבי העיר החל מאתמול, יום רביעי 11/3
(כולל הפקות חיצוניות וכלל האירועים בהיכל התרבות ויתר היכלי התרבות בעיר). גם ארועים והרצאות במתנסים מבוטלים.
גם בבתי הכנסת אין להתכנס למעלה מ-100 מתפללים. הציבור מתבקש להיעזר בשירותים המקוונים של העירייה, בשירותי הטלפון והאינטרנט ולצמצם את ההגעה למשרדי העירייה. בכניסות לאגפים השונים יהיו תיבות לקבלת פניות".

ביום רביעי הודיעה העירייה כי "בצל משבר הקורונה ובמסגרת היערכות העירייה למתן מענה לימודי לתלמידים אשר נדרשים להיכנס לבידוד, עיריית פתח תקוה תחל בימים הקרובים להפעיל את מיזם הכיתה הווירטואלית בענן החינוך העירוני של חברת מייקרוסופט. בעירייה מסבירים שמדובר בממשק אשר מעמיד לרשות התלמידים והמורים אפשרות למידה באופן מקוון בזמן אמיתי כאשר התלמידים יוכלו לצפות במוריהם וכן להפך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר