הקניון הגדול בפתח תקוה צילום זאב שטרן

משבר הקורונה, המציאות החדשה: מה יהיה פתוח ומה יהיה סגור בפתח תקוה?

בהתאם להחלטת הממשלה כל מוסדות החינוך סגורים מהיום, כולל גני הילדים ובתי ספר לחינוך מיוחד. גם מסעדות, בתי קפה וקניונים יהיו סגורים. כל האירועים העירוניים מבוטלים

פורסם בתאריך: 15.3.20 08:42

החל מהבוקר, נכנסת מדינת ישראל למצב חירום ועל פי הוראות משרד הבריאות כל מוסדות החינוך הפסיקו לפעול, ללא קשר למספר הילדים במסגרת. זה כולל את בתי הספר, גני הילדים, מעונות היום, החינוך המיוחד ועוד. העירייה נערכת ללמידה מקוונת מרחוק, בהמשך היום נעדכן כאן לגבי האופן בו זה יתנהל.

כמו כן ייסגרו: קניונים (למעט מרכולים ובתי מרקחת, מקומות שמוכרים מזון שלא לצריכה במקום), דיסקוטקים, ברים, פאבים ובתי אוכל ובכלל זה בתי אוכל בבתי מלון (למעט הפעלת בתי אוכל שיספקו מזון שלא לצריכה במקום), אולמות אירועים, חדרי כושר ובריכות שחיה, פארקי מים, גן חיות, ספארי, פינות חי, מקוואות (גברים), בית מרחץ,  בתי קולנוע, תיאטרון ומוסדות תרבות אחרים, מתקני שעשועים ולונה פארק, עסקים לטיפול לא רפואי בגוף האדם, מקומות לעריכת מופעים וירידים. תפילה וטקסים דתיים ייערכו בקבוצות של עד 10 אנשים כל אחת, תוך שמירת מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם ולא יותר משתי קבוצות בו זמנית.
מקומות עבודה ייערכו להמשך העברת עבודה מהבית ללא התקהלויות כלל ולעת עתה הם יוכלו להמשיך לעבוד כל עוד הם מקפידים על קיום מרחק של שני מטרים לפחות בין העובדים. עוד נכתב בהודעת משרד הבריאות שיש להימנע מנסיעה של יותר משניים ברכב ולהימנע ככל הניתן משימוש בתחבורה ציבורית. חל איסור כל התכנסויות מעל 10 אנשים.
בהודעה שהוציא ראש העיר רמי גרינברג, נכתב שעל הציבור לצמצם את הגעתו הפיזית לאגפי העירייה ולפנות באמצעות הטלפונים, המדיה הדיגיטלית, המייל וכן תיבה שתעמוד בכל כניסה לאגף מקבל קהל ובה ניתן יהיה להשאיר פניה עם פרטים. רק במקרים מיוחדים תתאפשר קבלת קהל באגף הרלוונטי.
היום בבוקר עד השעה 14:00, ניתן יהיה להגיע לבתי הספר לקחת את הציוד מהלוקרים האישיים.
כל הפעילויות העירוניות – מועדוני קשישים, חוגים ואירועים כולל במתנסים, חוגי הספורט והקונסרבטוריון לא יתקיימו.  לא תתקיים פעילות בקריית המוזיאונים, הספריות, בגן החי והיכלי התרבות.
טלפונים לשאלות נוספות בענייני חינוך:  אגף חינוך יסודי- 03-9052680. אגף חינוך על יסודי – 03-9052296. המוכר שאינו רשמי (ערן) 03-9052680.

בכל פניה או תקלה יש לפנות למוקד העירוני 106 הפועל באופן מתוגבר 24/7.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר