זיהום אויר - צילום אילוסטרציה
מסיכה צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

גננת בגן עירוני בפתח תקוה אובחנה כחולה בקורונה, כל הילדים התבקשו להיכנס לבידוד

הגננת שהתה במרכול אושר עד במועד בו ביקר שם חולה קורונה עובד מד"א. מרגע שפורסם מסלולו נהגה הגננת לפי הכללים ונכנסה לבידוד, כך גם כל בני משפחתה

פורסם בתאריך: 16.3.20 16:32

גננת בגן העירוני גן "בוקק" בשכונת אם המושבות החדשה אובחנה היום (יום שני) כחולה בקורונה. הגננת שהתה בסופר אושר עד ב-1.3, מועד בו ביקר בסופר חולה הקורונה עובד מד"א. מסלולו של החולה עובד המד"א פורסם בהמשך לאחר שאובחן ואז נכנסה הגננת לבידוד באופן מיידי וכך גם בני משפחתה. הגננת שהתה בבידוד ללא כל תסמינים מה-5.3 ונלקחו דגימות לצורך בדיקת קורונה. היום התקבלה התשובה לפיה היא חולה בקורונה. ילדי הגן, שאר חברי הצוות וכל מי שהיה איתה במגע התבקשו להיכנס לבידוד עד ה-19.3, כלומר 14 יום מהמועד האחרון בו פגשו בה. בין ה-1.3 ל-5.3 הייתה הגננת בפעילות מלאה.

פרטים נוספים והמקומות  בהם ביקרה הגננת יובאו כאן בהמשך.

מלשכת דובר העירייה נמסר: "עם קבלת הדיווח הבוקר ע"י משרד הבריאות, צוות אגף גני הילדים בעיריית פתח תקוה יצרו קשר עם אלו שבאו במגע עם הגננת, לרבות עם הורי התלמידים ואנשי הצוות בגן והנחו אותם להיכנס לבידוד באופן מיידי. הגננת פעלה כנדרש כאשר התבשרה על מקרה ההדבקות בסניף "אושר עד", המקום בו היא שהתה בזמן המועד. עם היוודע מקרה ההדבקות בסניף, הגננת פינתה עצמה באופן אחראי לבידוד ביתי ודיווחה על כך לגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות וברשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה מהגן

    תתקנו את הכתבה היא נכנסה לבידוד ב-11.3 והיתה פעם אחרונה בגן בפורים ב-8.3

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר