צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

"לא עומד בהנחיות משרד הבריאות". למרות הפרסומים על סיכום, הגנים בפתח תקוה לא ייפתחו בל"ג בעומר

בעירייה הודיעו כי המתווה שהוצע להפעלת הגנים בל"ג בעומר באמצעות סייעות אינו ישים ואינו עומד בהנחיות משרד הבריאות. יצוין כי יש ערים בהן הגנים יפעלו

פורסם בתאריך: 11.5.20 09:20

למרות הפרסומים שמרכז השלטון המקומי וההסתדרות הגיעו לסיכום לגבי לימודים בגניי הילדים בל"ג בעומר, כאשר את הגננות יחליפו הסייעות, שיוכלו לקבל יום חופש חלופי במועד אחר, עיריית פתח תקווה הודיעה שבפתח תקווה, הגנים לא יפתחו, כי המתווה שגובש לגבי ל"ג בעומר אינו עומד בהנחיות משרד הבריאות וברגע שהסייעות יתגברו בגנים, לא תישמר אחידות הקפסולות.

כנסו כאן לקרוא על חזרת הילדים לגנים השבוע

ל"ג בעומר הוא יום חופש במוסדות החינוך, אך השנה מאחר והגנים חזרו לפעילות רק ביום ראשון והילדים לומדים רק מחצית מהשבוע, ביקשו ההורים לקיים רצף חינוכי ושביום שלישי יתקיימו לימודים, מאחר וביום רביעי מתחלפות הקבוצות. הסתדרות המורים סירבה לקיים יום לימודים בל"ג בעומר, למרות שבתחילה הציעה המזכל"ית יפה בן דוד לגננות להתנדב ואז חזרה בה. לאחר מכן הוחלט במרכז השלטון המקומי שברשויות שירצו, ניתן יהיה לפתוח את הגנים עם סייעות חלופיות. כאמור, בפתח תקווה מתנגדים לפתיחת הגנים במתכונת זו  וציינו שניתן יהיה לקיים פעילות, רק אם הגננות יגיעו לגנים.
מעיריית פתח תקווה נמסר: "חשוב להדגיש כי הפעלתן של הסייעות במקום הגננות שתהיינה בחופשה ביום הזה, לא עומדת בהנחיות משרד הבריאות. כדי להפעיל את הגנים בל"ג בעומר יש צורך בתוספת של כ-300 סייעות. במידה ואותן סייעות יתגברו בגנים לא יהיה ניתן לשמור על אחידות הקפסולות. לפיכך מדובר במתווה שאינו ישים לנוכח הנחיות משרד הבריאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר