צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

שרשרת ההדבקה: שתי אחיות, מטפלות באותו מעון, נדבקו אחת מהשנייה

אחת מהן נדבקה מאחותה, תלמידה בבית הספר אהבת ציון. לאור ההתפתחות הוזמנו כל הילדים חברי קופות חולים מכבי, מאוחדת וכללית לבדיקות קורונה

פורסם בתאריך: 10.6.20 13:07

עדכון אחרון: 10.6.20 20:49

הורי מעון "שירת פנינה" התבשרו הערב שגם המטפלת השנייה – אחותה של המטפלת שנדבקה בקורונה, קיבלה תשובה כי נדבקה בנגיף. לאור כך ועל מנת למנוע הדבקות נוספות, ייערכו הערב (רביעי) בדיקות קורונה מרוכזות לילדי המעון שהם חברי קופות החולים מכבי, מאוחדת וכללית. כל כיתה מוזמנת לשעה אחרת על מנת למנוע התקהלות. במעון מסבירים להורים שלפי הנחיות משרד הבריאות ימי הבידוד מתחילים מהחשיפה האחרונה של הילדים לחולה המאומת והמטפלות שהו במעון לאחרונה ב-3/6/20. לכן החזרה לפעילות מלאה תהיה ב-18/6/20.

מוקדם יותר דיווחנו כי כ-120 פעוטות ו-25 מטפלות ממעון "שירת פנינה" ברחוב סלומון 12 נכנסו לבידוד, לאחר שמטפלת במעון נמצאה חיובית לקורונה. המעון פועל על פי קבוצות גיל ובו ילדים מגיל 0-3 ובקבוצת גיל של אותה מטפלת יש 18 ילדים. בהודעה שנשלחה להורים נכתב: "המטפלת שהתה בפעם האחרונה במחיצת הילדים בתאריך 3.6.20, ונותרו עוד 7 ימים בלבד הנדרשים לבידוד (עד 17/6). מצבה טוב ואנו מאחלים לה בריאות טובה ושלמה. בחסדי שמים לא ידוע לנו על הדבקה של מטופלות, סייעות או פעוטות ונתפלל גם שלא יהיו". מנהלת המעון, שרי לוי, כתבה להורים, שעל ילדי הכיתה הכתומה (הקבוצה של המטפלת שנדבקה) במעון לעבור בדיקה לפני חזרה למעון וללא קבלת תוצאות בדיקה שלילית ילדי הכיתה הכתומה לא יוכלו לחזור למעון.
בשיחה עם מלאבס היא מוסיפה: "המטפלת שנדבקה בקורונה לא מגיעה כבר מספר ימים לגן. אחותה לומדת בבית הספר 'אהבת ציון' ומהרגע שהתגלה שהאחות חולה, היא לא הגיעה. המטפלת שחולה עובדת רק עם 18 ילדים, אך מאחר ואחותה גם כן עובדת אצלנו והיא מחכה לתשובות שלה, החלטתי לסגור בשלב הזה את כל המעון. ביקשתי מההורים לערוך בדיקות קורונה לפני שהם חוזרים לגן ואני מנסה לדאוג שקופות החולים ייעשו לילדים בדיקות מרוכזות בחנייה של המעון. אני בקשר עם משרד הבריאות וממתינה להוראות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח מודאג

    במעון הזה עשו בדיקות ביום רביעי.
    מדוע לא מפרסמים אם נמצאו שם חולים חדשים??

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר