בתי הספר ע"ש אריק איינשטיין, עוזי חיטמן, אלימלך כנר. צילום זאב שטרן
בתי הספר ע"ש אריק איינשטיין, עוזי חיטמן, אלימלך כנר. צילום זאב שטרן

מערכת החינוך בפתח תקוה: תלמידים באריק איינשטיין נדבקו, חשש מהדבקה בבתי ספר נוספים

בבית ספר אריק איינשטיין אובחנו גם ארבעה תלמידים, גם בית ספר עוזי חיטמן הסמוך עבר ללמידה מרחוק. בסוף השבוע התברר שחולה קורונה היה בבית ספר אלימלך כנר, ובסטודיו למחול הייתה חולת קורונה

פורסם בתאריך: 14.6.20 08:26

בית ספר אריק איינשטיין. מתרחבת ההידבקות בקורונה במערכת החינוך בפתח תקוה. ביום שישי בצהריים בוצעו בדיקות קורונה לתלמידים ואנשי צוות בבית הספר אריק איינשטיין, שבו התגלתה מורה חולת קורונה. בשלב זה עדיין לא הגיעו תוצאות כל הבדיקות, אך ידוע כבר שארבעה תלמידים אובחנו כנשאי הנגיף. בנוסף לכך נודע אתמול בערב שמדריכת צהרון באחת הקבוצות בבית הספר אובחנה כנשאית קורונה. בעקבות כך, הודיע ראש העירייה רמי גרינברג, שבית הספר יישאר סגור ויעבור ללמידה מרחוק במקביל להרחבת הבדיקות ליתר התלמידים ובני המשפחה.
בית ספר עוזי חיטמן. במקביל לכך הועלה חשש להתפשטות הנגיף גם לבית ספר עוזי חיטמן שנמצא בסמיכות לבית הספר אריק אינשטיין ושני בתי הספר מקיימים פעילות משותפת. החשש עלה גם לאור כך שישנם אחים שלומדים בשני בתי הספר. לכן הוחלט בעירייה שגם בית הספר עוזי חיטמן יעבור החל מהיום (ראשון) ללמידה מרחוק. בנוסף לכך תלמידים אשר לומדים בבתי ספר נוספים בעיר ולהם אחים בעוזי חיטמן ובאריק איינשטיין התבקשו לא להגיע מוסדות החינוך.

מחנכת חלתה בקורונה, בית ספר אריק איינשטיין בנווה גן נסגר


הסטודיו למחול של חגית ויחנסקי. עוד התברר במהלך הסופ"ש כי אחת התלמידות שנדבקו מבית הספר אריק אינשטיין, לומדת מחול בסטודיו של חגית ויחנסקי, בקבוצה שנקראת דאנס קידס א'. לאור כך, כל בנות הקבוצה כולל ויחנסקי עצמה, ומדריכה נוספת של הקבוצה הנ"ל, התבקשו להיכנס לבידוד ולעשות בדיקות קורונה. ויחנסקי הודיעה לבנות הסטודיו שלה, שעד שתגיע תוצאת הבדיקה שלה, היא החליטה להקפיא את פעילות כל הקבוצות שהיא מלמדת. לגבי כל שאר הבנות שלומדות אצלה מקבוצות האחרות (שאינן כיתה א'), היא בדקה מול כל הגורמים המוסמכים והקבוצות האחרות שלא נחשפו לילדה מכיתה א' אינן צריכות בבידוד, כך שחלק מהפעילות בסטודיו יכולה להימשך. גרינברג הדגיש הבוקר שכל מי שנחשפו לחולת הקורונה בסטודיו לא יגיעו למוסדות החינוך, יבצעו בדיקת קורונה, ובידקש שגם בני משפחותיהם יישארו בבידוד. גרינברג נקב במספר רחובות בהם לדבריו מתגוררות בנות שנחשפו לחולת הקורונה בסטודיו: ברנדייס, דורני, פינטו ובן דרור.
בית ספר אלימלך כנר. לצד זה, התברר כי ביום שישי האחרון שהה חולה קורונה (ככל הנראה איש צוות) בכיתה ה- 2 , ובכיתה ו-2 בבית ספר אלימלך כנר. ולכן התלמידים בכיתות אלה התבקשו להיכנס לבידוד עד ביצוע בדיקות ולא יגיעו החל מהיום (ראשון) לבית הספר עד לקבלת התוצאות. הלימודים לכיתות אלו יתקיימומרחוק.
בהודעות שהוציא גרינברג הוא ביקש והדגיש שכל תושב/ת שמרגיש לא טוב ויש לו תסמינים, מתבקש להכנס לבידוד עצמי ולפעול לקיום בדיקה באמצעות קופת החולים שלו. מי שמתקשה בביצוע בדיקה למרות שיש לו תסמינים, יכול לפנות אליו עם פרטים מלאים והוא יסייע. עוד ציין גרינברג שתושב/ת שנמצא כי הוא חולה קורונה יכול לעבור למלונית בתאום עם קופת חולים שלו ואם צריך סיוע בנושא ניתן לפנות אליו עם פרטים מלאים. "אני קורא לכל הציבור להקפיד על כללי הקורונה: לשמור מרחק, להיות עם מסכות, לשמור על כללי היגיינה נדרשים", אמר גרינברג.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר