בית ספר בר לב צילום זאב שטרן
בית ספר בר לב צילום זאב שטרן

תלמידים והורים נדבקו בקורונה, חטיבת ברנר ובית ספר בר לב נסגרו

בנוסף לכך הודיעה העירייה כי גן דובדבן ברחוב זיכרון יעקב באם המושבות, נסגר לאחר שילדה נדבקה בקורונה

פורסם בתאריך: 18.6.20 08:30

עדכון אחרון: 18.6.20 10:04

חטיבת ברנר נסגרה היום, לאור חולה קורונה מאומת. בהודעה שהוציא ראש העירייה רמי גרינברג, הוא עדכן כי תלמיד משכבת ט' שנדבק בקורונה, שהה בפעם האחרונה בבית הספר ביום שישי ה- 12.6.20. בחלק מהשיעורים, כמו ספורט, אנגלית ומתמטיקה, לומד אותו תלמידי עם תלמידים ו/או מורים מכיתות אחרות, ולכן הוחלט שבית הספר ייסגר ותתקיים למידה מרחוק. חלק מהתלמידים והמורים צריכים להיכנס לבידוד מלא עד ה-26/6 ולהמתין לבדיקות קורונה שהעירייה תארגן להם בצורה מרוכזת. "האחים והאחיות של אותם תלמידים שלומדים הכיתות וההקבצות שציינתי, לא יכולים ללכת למוסדות חינוך אחרים ולגני הילדים. נא להקפיד על ההנחיות בכדי למנוע את התפשטות הנגיף", הוסיף גרינברג.

חטיבת ברנר. צילום זאב שטרן

חטיבת ברנר. צילום זאב שטרן

מוקדם יותר דיווחנו כי בית הספר בר לב בשכונת אם המושבות נסגר מהבוקר, לאחר שתלמיד בכיתה ב' והוריו אומתו כחולי קורונה. התלמיד לא היה בבית הספר מיום ראשון. ראש העירייה רמי גרינברג הוציא אתמול בערב הודעה וציין שעל פי הנחיות משרד החינוך, בית הספר ייסגר עד לביצוע חקירה ובדיקות והם פועלים על פי זאת. עוד ציין בהודעה שכל תלמידי כיתה ב' 4, הכיתה בה למד התלמיד, צריכים להיות בשלב הזה בבידוד והאחים והאחיות שלהם לא יכולים ללכת למוסדות החינוך, אלא אם כן יצהירו שיש בתוך הבית בידוד מסודר וודאי. הדבר נכון גם לילדי המורות שלימדו בכיתה זו. עוד ציין בהודעה שבית הספר יתארגן ללמידה מרחוק ויעדכן את תלמידי והורי בית הספר. "אנחנו נתארגן לביצוע בדיקות קורונה בצורה מאורגנת ונעדכן לגביי מועד הבדיקה".
שעה מוקדם יותר, פרסם גרינברג שבגן דובדבן של מעיין החינוך התורני שנמצא ברחוב זיכרון יעקב 48 בקומה השנייה, בשכונת אם המושבות, אובחנה ילדה כחולת קורונה ולאור כך הגן נסגר. הילדים והצוות יכנסו לבידוד ויבוצעו להם בדיקות. גם במקרה הזה האחים והאחיות של ילדי הגן לא רשאים להגיע למוסדות החינוך עד לברור התוצאות של ילדי הגן והעירייה מטפלת בנושא. "אני מבקש מכלל הציבור להישמע להנחיות ולהקפיד על הכללים של מניעת התפשטות נגיף הקורונה: שמירת מרחק, מסכות, והגיינה מרבית", כתב גרינברג להורים.
עד כה נסגרו בעיר ארבעה בתי ספר:

בית ספר אריק אינשטיין, שם נמצאו שתי נשות צוות ותלמידים רבים שנדבקו בקורונה, בית הספר אמור לחזור לפעילות ב-26/6.

בית הספר עוזי חיטמן הסמוך, שנסגר לטובת מניעה מאחר ויש פעילות משותפת באולם ספורט והתלמידים אמורים לחזור לפעילות ביום שישי ה- 19/6.

בית הספר קורצ'אק לחינוך מיוחד, שם נמצאה מורה חיובית לקורונה, ולגביו לא נמסר עדיין מועד חזרה ללימודים.

לצד זה נסגרו שתי כיתות בבית הספר אלימלך כנר, בהן לימדה מורה אשר בתה נמצאה חיובית לקורונה וגם שם אמורים לחזור פעילות ב-26/6.

כמו כן נסגרו מספר גנים בהם היה חשד או חולה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר