בית ספר עין גנים. צילום זאב שטרן
בית ספר עין גנים. צילום זאב שטרן

מדריכים וילדים חלו בקורונה: בתי ספר של החופש הגדול, כיתות רבות וגנים נסגרו

בתי הספר של החופש הגדול בחיים חפר, נווה עוז ועין גנים נסגרו חלוטין, באהוד מנור נסגרו ארבע כיתות. לעומת זאת נפתח מחדש בית הספר של החופש הגדול בעמיטל

פורסם בתאריך: 19.7.20 11:50

מוסדות חינוך רבים של 'החופש הגדול', נסגרו החל מהבוקר (ראשון) לאור כך שמדריכים ששהו בהם נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה. בהודעות שהוציא אמש (מוצ"ש) ראש העירייה רמי גרינברג, הוא עדכן  על סגירת מוסדות החינוך הבאים:  

# בית הספר של החופש הגדול בבית ספר חיים חפר, נסגר הבוקר בעקבות כך שמדריכים בבית הספר נמצאו מאומתים לנגיף קורונה. כרגע כלל התלמידים והצוות מחויבים בבידוד ובהמשך היום יפורסמו כיתות ומועדים יותר מדויקים אחרי שיתקבל המידע. אחים ואחיות לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים בשלב זה.

# בבית הספר של החופש הגדול בבית ספר אהוד מנור, אחד המדריכים אומת כחולה קורונה. המדריך היה בכיתות הבאות: ב/2, ב/3, ב/4 וג/1. כיתות אלו נסגרו הבוקר. ילדי כיתות אלו והצוות נדרשים להכנס לבידוד עד 29/7 כולל. על התלמידים לבצע בדיקות קורונה מול קופות החולים במידה ויש תסמינים ולעדכן את בית הספר. אחים ואחיות לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים.

הגננת שלווה זלפריינד ז"ל הובאה למנוחות. "היא מתה בעת מילוי תפקידה"

# בית הספר של החופש הגדול בבית ספר עין גנים נסגר ולא תתקיים הבוקר פעילות. זאת לאחר שמדריך לחוג נגרות שמעביר שיעורים בבית הספר נמצא מאומת לנגיף הקורונה. המדריך היה בפעם האחרונה בבית הספר ב-12/7. ילדי הבית ספר של החופש הגדול שהיו ביום ראשון אחרון בבית הספר והסגל הרלבנטי מחוייבים בבידוד עד ה-26/7 כולל. על התלמידים לבצע בדיקות מול קופות החולים בהתאם לתסמינים ולעדכן את בית הספר. אחים ואחיות לא רשאים להגיע למוסדות חינוך אלא רק על פי הנהלים ובאישור חמ"ל הקורונה בעירייה.

# גם בית הספר של החופש הגדול בבית ספר נווה עוז נסגר ולא נפתח הבוקר. זאת מאחר ואחד המדריכים אומת כחולה קורונה ולמנהלת הקייטנה יש תסמינים והיא נבדקת כעת. לאור העובדה כי לדמויות הנ"ל יש מגע עם מרבית בית הספר אז כלל הילדים והצוות צריכים להיות בבידוד והיום יימסרו הנחיות מדויקות.

# בבית ספר של החופש הגדול בבית ספר דבורה עומר, אחד המדריכים אומת כחולה קורונה. אלו הכיתות שנסגרו: הכיתה שמורכבת מכיתות ג' 2 ו-ד' 4, א'2 + מספר ילדים מכיתה א'4, כיתה ב'3, כיתה ג'1 + ג'3 בנים. הילדים בכיתות אלו נדרשים להיכנס לבידוד.

# גם במעון "הגן של חגית" ברחוב וולפסון 23, נמצא ילד אומת כחולה קורונה בכיתה של גילאי שנה עד שנתיים. הילד היה בפעם האחרונה במעון ב-12/7 ולכן הכיתה נסגרה. הילדים והצוות נדרשים להכנס לבידוד עד ה-26/7 כולל. בהודעת ראש העיר נרשם שמי שיש לו תסמינים או לא חש בטוס צריך לבצע בדיקה בתאום מול קופות החולים. אחים ואחיות של ילדי הכיתה לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים. כמו כן, במתחם הנדון יש כיתת מעון נוספת של גילאי לידה עד שנה, כיתה זו נסגרה גם היא עד לברור המלא של הנסיבות.

במקס סטוק, ביינות ביתן, ובמקומות נוספים: פורסם מידע חדש על חולי קורונה בפתח תקוה

מצב הקורונה בפתח תקוה: זינוק גדול במספר הנדבקים, עלייה גדולה גם במספר החולים הפעילים

# לצד זה ארבעה גנים של החינוך המיוחד של מרכז החינוך הזית נסגרו מהבוקר בעקבות המצאות חולי קורונה בהם וע"פ הפרוט הבא:

הגן ברחוב שבט גד – ילדי הצהרון בלבד נדרשים להכנס לבידוד עד ה-26/7 כולל; הגן ברחוב קהילות יעקב כל הגן נדרש לבידוד עד ה-21/7 כולל; שני הגנים ברחוב גורדון נדרשים להיות בבידוד עד 28/7 כולל. מי שלא חש בטוב או יש לו תסמינים נדרש לבצע בדיקות דרך קופות החולים ולעדכן את הנהלת הגן והעירייה. אחים ואחיות של ילדי הגנים מהנ"ל לא רשאים להגיע למוסדות חינוך אחרים ללא אישור העירייה.

# גם בגן ורדית של החינוך המיוחד ברחוב משורר 11, אומת כחולה קורונה אחד הילדים בגן, שהיה בצהרון עם גן אמבר. גן ורדית ייסגר. הסגל והילדים נדרשים לבידוד עד 28/7 כולל, לבצע בדיקות קורונה בהתאם לתסמינים ומול קופות החולים. אחים ואחיות של ילדי הגן לא רשאים להגיע למוסדות חינוך אלא רק לאחר 3 ימים מהבידוד ועם תצהיר שיש הפרדה מלאה בבית מהילד שבבידוד וכמובן שהוא לא חיובי לנגיף וכל זאת לאחר אישור החמ"ל העירוני לטיפול בקורונה. יצוין כי ילדי וצוות גן אמבר נכנסו לבידוד כבר בשבוע שעבר.

מדריכה בבית הספר של החופש הגדול נדבקה בקורונה, תלמידים ואנשי צוות צריכים להיכנס לבידוד

# לצד זה הודיע אמש ראש העיר שלאחר בדיקה, החליט לפתוח את בית הספר של החופש הגדול בבית ספר עמיטל החל מהבוקר לכלל הכיתות הרלבנטיות, למעט כיתות ד' של הבנים שלא יגיעו לבית הספר. "החזרה של התלמידים הרשאים להגיע היא תנאים הבאים: המצב הבריאותי תקין, אין תסמינים ואין בן או בת משפחה בבידוד ע"פ הכללים שנקבעו". וכן הוחלט לפתוח את בית הספר הגדול בבית הספר ברלב ועל פי הודעת ראש העיר, כל הכיתות יחזרו למעט כיתה א-1 שלא תחזור לפעילות "חזרת תלמידים וסגל מותנת בכך שהמצב הבריאותי תקין, אין תסמינים ואין בן או בת משפחה בבידוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר