בית ספר אנתרופוסופי
בית ספר אנתרופוסופי

בית הספר האנתרופוסופי ייפתח בפתח תקוה במבנה קבע משלו

מבנה הקבע הוא ברחוב משה סנה, עד עתה פעל בית הספר בתוך בי"ס נעמי שמר באופן זמני. רמי גרינברג: "אני שמח שיש לנו את הזכות להגשים חלום של שנים"

פורסם בתאריך: 21.7.20 08:09

לאחר שנתיים בהם פעל בית הספר אנתרופוסופי באופן זמני בתוך בית הספר נעמי שמר, ייפתח בשנת הלימודים הקרובה תשפ"א בית ספר אנתרופוסופי ברוח חינוך וולדרוף, במבנה של קבע ברחוב משה סנה 27.
במתחם ישולבו הגנים האנתרופוסופיים ושכבות הגיל הצעיר (כיתות א-ג) והמסלול הבית ספרי יהיה על אזורי, ויקלוט תלמידים מכל רחבי העיר. את בית הספר החדש נבחרה לנהל אמירה טייכנר, בעלת ניסיון עשיר בניהול בתי ספר והובלת צוותים פדגוגיים, כולל ניהול בית ספר אנתרופוסופי. בימים אלה, אגף לוגיסטיקה ואגף אחזקת מבנים, בשיתוף אגף חינוך יסודי, נערכים להכשרת מבנה בית הספר כולל הצטיידות והתאמתו לצרכים ולדרך החינוך הייחודית.

מסלול אנתרופוסופי ייפתח בבית הספר נעמי שמר


ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אני שמח שיש לנו את הזכות להגשים חלום של שנים – פתיחת משכן קבע לבית ספר אנתרופוסופי ברוח חינוך וולדורף, כאן אצלנו בעיר. הורים רבים ביקשו לפתוח גנים ובית ספר אנתרופוסופי ואני מאמין כי זהו נדבך משמעותי נוסף ביישום התפיסה החינוכית, הרואה צורך והכרח ביצירת מסגרות חינוכיות מתאימות לצרכיהם השונים של ההורים והילדים. אני מודה לכל השותפים לדרך ומאחל הצלחה רבה לאמירה המנהלת, לצוות ולכל התלמידים".
מ"מ רה"ע וראש אגף החינוך, רון כץ, אמר: "לאחר שהתגברנו על כל המכשולים והאתגרים הגענו לרגע המשמח של פתיחת ביה"ס האנתרופוסופי במשכן ייעודי בהובלת האגף לחינוך יסודי, בסיוע עמותת "פרדסים" וכמובן בשיתוף ההורים והקהילה".

(בתמונה – המבנה לפני השיפוץ).


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר