בית ספר מורשה. צילום זאב שטרן
בית ספר מורשה. צילום זאב שטרן

עוד מקרי הדבקה בבתי ספר של החופש הגדול, תלמידים רבים ייכנסו לבידוד

בבית הספר מורשה לבנות נדבקה תלמידת כיתה א', במורשה לבנים נדבקה מדריכה שבאה במגע עם תלמידים בכיתות רבות. בבית הספר אהבת ציון נדבקה תלמידת כיתה ב'. ילדה נדבקה גם במעון בגני הדר

פורסם בתאריך: 23.7.20 08:12

אחרי שאתמול הודיע ראש העירייה רמי גרינברג שבבית הספר של החופש הגדול בבית הספר שיפר נמצאו מספר אנשי צוות חולי קורונה, ובינהם מנהלת הקייטנה וילדה ולכן בית הספר כולו ייסגר, בהמשך הערב הודיע ראש העירייה שכיתות נוספות של בית הספר של החופש הגדול, בבתי ספר אחרים, יסגרו.

בבית הספר מורשה בנות שברחוב עדש שפיק, התגלה חולה מאומת מכיתה א'3, שהיה פעם אחרונה בבית הספר ב-16 ביולי, ולכן כיתה א'3 וצוות הכיתה יכנסו לבידוד עד 30 ביולי, כולל.

גם בבית הספר מורשה בנים התגלתה מדריכה חולה מאומתת, ששהתה פעם אחרונה בבית ספר ב-13 ביולי ותלמידי הכיתות שהיו במגע עם המדריכה – א'1, א'3, א'4 וב'4 יכנסו לבידוד עד 27 ביולי. כמו כן, כיתות ג'4, ד'2, ד'3 ו-ד'4 יכנסו לבידוד עד 26 ביולי, כולל.

כמו כן, בבית הספר אהבת ציון התגלתה תלמידה חולה מאומתת. היא היתה לאחרונה בבית הספר ב-13 ביולי ולכן שש תלמידות מכיתת ב'2 של החינוך המיוחד ותלמידה מכיתה ד'2 מהחינוך המיוחד, והמורה, יכנסו לבידוד עד 27 ביולי, כולל.

בתוך כך, במעון בעש"ט ברחוב מנחת שלמה 3 בגני הדר, ילדה אומתה כחולת בכיתת הבוגרים. בפעם האחרונה הילדה הייתה במעון ב-17 ביולי וצוות המעון ו-33 הילדים מכיתת הבוגרים ייכנסו לבידוד עד ה 31/7 כולל.

בצהרון הבית של דנה, ברחוב חיה פינשטיין 1, התגלתה ילדה חולה מאומתת, הפעם אחרונה בו שהיתה הילדה בצהרון היה ב-16 ביולי. כל ילדי הצהרון והצוות יכנסו לבידוד עד 30 ביולי, כולל.

בגן דבש, ברחוב האחים ישראלית 9. התגלה ילד חולה. הילד היה בגן בפעם האחרונה ב-17 ביולי וכל הילדים שהיו בגן באותו תאריך יכנסו לבידוד עד 31 ביולי, כולל. הילדים שהיו בגן עד התאריך 16 ביולי, ולא היו בגן ב-17 ביולי, יכנסו לבידוד עד 30 ביולי, כולל.

במעון המתוקים שלנו ברחוב פינסקר 48 התגלתה תינוקת חולה מאומתת, ששהתה במעון בפעם האחרונה ב-20 ביולי. שמונה ילדי כיתת הפעוטות ושתי סייעות יכנסו לבידוד עד 3 באוגוסט, כולל.

בנוסף, הודיע גרינברג שבית הספר של החופש הגדול ביצחק נבון יחזור לפעילות ביום ראשון הקרוב, 26 ביולי. לא רשאים לחזור ילדים שפיתחו תסמינים בזמן הבידוד.

בהודעה של גרינברג נכתב שכל מי שיש לו תסמינים או לא מרגיש טוב צריך לבצע בדיקה, בתיאום מול קופות החולים. כמו כן, אחים ואחיות של ילדי הכיתות לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים למשך שלושה ימים. אישור חזרה ללימודים יינתן על ידי חמ"ל הקורונה לאחר הצהרה שהילד היה בבידוד מלא, וללא תסמינים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בתי ספר/קייטנת החופש הגדול…אין נדבקים?!!!!
    המקום בטוח לחלוטין…

  2. יצחק

    ביבס שומע……אם זה לא חוסר אחריות אני לא יודע מה כן, אשמתך הבלעדית…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר