בית ספר שיפר צילום זאב שטרן
בית ספר שיפר צילום זאב שטרן

מנהלת הקייטנה ותלמידה בשיפר נדבקו בקורונה. כל התלמידים ייכנסו לבידוד, בית הספר ייסגר

כלל התלמידים בבית הספר ובצהרון ואנשי הצוות מחויבים להיכנס לבידוד עד 2 באוגוסט. אחים ואחיות לא רשאים להגיע למוסדות חינוך אחרים למשך שלושת הימים הקרובים

פורסם בתאריך: 22.7.20 19:06

אחרי שביום ראשון השבוע אחת הסייעות בצהרון של בית הספר שיפר אומתה כחולת קורונה, ובעקבות זאת כל ילדי הצהרון והצוות נדרשו להיכנס לבידוד עד ליום חמישי (30 ביולי), הודיע היום (רביעי) ראש העירייה רמי גרינברג שבבית הספר של החופש הגדול בשיפר נמצאו מספר אנשי צוות חולי קורונה, ובינהם מנהלת הקייטנה וילדה. כמו כן, נמסר שיש מספר אנשי צוות נוספים בבידוד עם תסמינים ולכן בית הספר כולו ייסגר.

בעקבות החשיפה כלל התלמידים בבית הספר ובצהרון ואנשי הצוות מחויבים להיכנס לבידוד עד 2 באוגוסט. במידה והם מפתחים תסמינים הם נדרשים לבצע בדיקות דרך קופות החולים ולעדכן את הנהלת בית הספר בתוצאות הבדיקה. אחים ואחיות לא רשאים להגיע למוסדות חינוך אחרים למשך שלושת הימים הקרובים, וחזרה שלהם בהמשך תתאפשר רק באישור חמ"ל קורונה של העירייה ועם הצהרה על בידוד מלא של הילד המבודד משאר בני המשפחה.

נזכיר שבתחילת השבוע נסגרו לא מעט בתי ספר של החופש הגדול וכיתות, לאחר שהתגלו חולים במוסדות החינוך, ובינהם מדריכים, סייעות ותלמידים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר